۰

طالبان مسئول دفتر مؤسسه تبيان را بازداشت کرد

مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان، مسدود شدن کامل این دفتر را تکذیب می‌کند.
کد خبر: ۲۶۸۸۱۰
۱۰:۵۸ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان، مسدود شدن کامل این دفتر را تکذیب می‌کند.
اطلاعیه مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان پیرامون برخی گزارش‌ها و فضاسازی‌های نادرست رسانه‌‌ای اعلام کرد:

ظهر روز پنج شنبه تعدادی از نیروهای استخبارات (اطلاعات) طالبان با مراجعه به دفتر نمایندگی مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در کابل، حجت الاسلام والمسلمین یارمحمد رحمتی، مسئول این دفتر را برای پاره‌ای از توضیحات پیرامون برگزاری تجمع روز چهارشنبه (۲۴ حمل) در حمایت از روابط دوستانه و نزدیک افغانستان و جمهوری اسلامی ایران و محکوم کردن توطئه‌ها و فتنه‌های اخیر برای تخریب این روابط، در مقابل سفارت ایران در کابل، با خود بردند و همچنین محدودیت‌هایی بر فعالیت عادی این دفتر اعمال کردند.

مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان، این اقدام نیروهای استخبارات طالبان را محترمانه و به دور از هرگونه درگیری دانسته و همچنین مسدود شدن کامل این دفتر را تکذیب می‌کند.

این مرکز از طریق مراجع مختلف با مسئولین «طالبان» افغانستان در رده‌های مختلف در ارتباط بوده و این مراجع، اطمینان داده‌اند که هیچ مشکلی وجود ندارد و رحمتی به زودی به دفتر کار خود بازخواهد گشت و فعالیت‌های این دفتر به صورت عادی ادامه خواهد یافت.

مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان بار دیگر نسبت به وجود برخی توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان اسلام و مسلمین برای برهم زدن ثبات، امنیت و آرامش کشور و به خصوص ایجاد تنش در روابط با همسایگان هشدار می دهد و خواستار هوشیاری دولت‌ها و ملت‌های منطقه به خصوص «طالبان» افغانستان در این مورد است.

دفتر مرکزی مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در کابل، ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: