۰

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

دوره آموزش تعمیرات موبایل، یکی از دوره های پولساز و پرطرفدار در میان رشته های فنی است که با توجه به افزایش چشمگیر خرید موبایل و افزایش نیاز به تعمیرات آن در سال های اخیر رونق بسیاری یافته است و به یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل فنی در کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۶۸۶۱۱
۱۲:۴۶ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

دوره آموزش تعمیرات موبایل، یکی از دوره های پولساز و پرطرفدار در میان رشته های فنی است که با توجه به افزایش چشمگیر خرید موبایل و افزایش نیاز به تعمیرات آن در سال های اخیر رونق بسیاری یافته است و به یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل فنی در کشور تبدیل شده است.

آموزشگاه فنی برق، یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است که زیر نظر فنی حرفه ای این دوره را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را به بازار کار این حرفه وارد کرده است.  دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی برق به صورت عملی برگزار شده و صفر تا صد تعمیرات گوشی اندروید و آیفون را شامل می شود. در این آموزشگاه در انتهای دوره یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما ارائه می شود. این مدرک پدر داخل کشور از اعتبار بالایی برخوردار بوده و از طریق آن می توانید برای دریافت وام و جواز کسب اقدام کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل در فنی برق، از پایه تا پیشرفته مباحث تعمیرات گوشی را به شما آموزش می دهد. بنابراین اگر هیچ شناختی از موبایل و نحوه عیب یابی و تعمیرات آن ندارید نگران یادگیری نباشید. اساتید دوره از پایه و به زبانی ساده تعمیرات موبایل را به شما آموزش می دهند. بعد از آن با مباحث پایه تعمیر گوشی آشنا شدید مباحث پیچیده تر و حرفه ای تر به شما آموزش داده می شود. بدین ترین بعد از پایان یافتن دوره هر آنچه برای تعمیرات گوشی مورد نیاز است را یاد گرفته و می توانید به انواع نیازهای مشتریان در زمینه تعمیرات موبایل پاسخ دهید.

آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل

گوشی های موبایل از دو بخش نرم افزار و سخت افزار تشکیل شده اند. سخت افزار موبایل به بخشی گفته می شد که قابل رویت بوده و به عبارتی به قطعات گوشی گفته می شود. یک تکنسین تعمیر موبایل بایستی با انواع قطعات سخت افزاری گوشی آشنا باشد و نحوه عیب یابی و تعمیرات آنها را یاد بگیرد.

ال سی دی، گلس، تاچ، میکروفون، دوربین، پورت شارژ، باتری، لنز، هارد، برد و . . . برخی از قطعات مهم گوشی است. بنابراین آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش تعمیر و تعویض قطعات، آموزش عیب یابی قطعات، آموزش تست قطعات و قطعه شناسی و . . . از موضوعات مهمی است که باید به آن مسلط باشید.

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل

نرم افزار موبایل آن بخشی از گوشی است که شما آن را مشاهده نمی کنید. آموزش نرم افزار موبایل از موضوعات مهم دیگری است که یک تکنسین تعمیرات موبایل باید با آن آشنا باشد.

گوشی های موبایل با گذشت زمان با مشکلات نرم افزاری گوناگونی روبه رو می شوند. هنگ کردن، داغ شدن، کند شدن، نصب نشدن برنامه ها، ویروسی شدن، بالا نیامدن، مشکل در اتصال به اینترنت، مشکلات بروزرسانی برخی از رایج ترین این مشکلات هستند. در دوره های آموزش تعمیرات موبایل فنی برق علاوه بر اینکه تعمیرات سخت افزار گوشی به طور کامل به شما آموزش داده می شود نحوه تعمیرات نرم افزار گوشی نیز به طور کامل آموزش داده می شود.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

هزینه آموزش تعمیرات موبایل

ورود به بازار کار هر شغل به زمان و هزینه دارد. ورود به شغل تعمیرات موبایل نیز بدون شک نیاز به هزینه هایی دارد. هزینه آموزش تعمیرات موبایل یکی از مهم ترین هزینه هایی است که برای ورود به این حرفه باید پرداخت کنید. این هزینه به فاکتورهای متفاوتی وابسته است. کیفیت آموزشگاه و شیوه برگزاری دوره از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه یادگیری تعمیرات موبایل است.

توجه داشته باشید که در برخی از آموزشگاه این دوره با هزینه بسیار پایینی برگزار می شود. اما نتایج بررسی ها نشان می دهد که در این مراکز آموزش ها از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و تمامی موضوعات تعمیر موبایل مطرح نمی شود. علاوه بر این تنها به صورت تئوری تعمیرات موبایل آموزش داده می شود.

بنابراین توصیه می کنیم قیمت پایین برخی از آموزشگاه ها توجه شما را جلب نکند و حتما به کیفیت سطح آموزش، عملی بودن دوره و سرفصل ها توجه داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه برای آموزش تعمیر موبایل هزینه کنید در زمان ورود به بازار کار چند برابر آن را کسب خواهید نمود.

بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است؟

در یک جمله باید بگوییم تعمیرات موبایل جز رشته هایی است که اگر مهارت های مورد نیاز آن را یاد بگیرید و به تعمیر سخت افزار و نرم افزار گوشی مسلط شوید می توانید به درآمد 50 میلیون تومان در ماه دست پیدا کنید.

این شغل نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها بازار کار خوبی داشته بنابراین در صورت یادگیری مهارت های آن می توانید برای مهاجرت به دیگر کشورها اقدام کنید.

با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی و ورود گوشی های هوشمند انتظار می رود بازار کار این حرفه در آینده رونق بیشتری داشته باشد. بنابراین اگر به شغل های فنی علاقه مند هستید به شما اطمینان می دهیم که تعمیرات موبایل از بهترین مشاغلی فنی است که در صورت یادگیری آن می توانید به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کنید.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی برق

آموزشگاه فنی برق از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های تعمیرات گوشی در کشور است که به صورت عملی و کارگاهی، زیر نظر تعمیرکاران حرفه ای موبایل و با مجوز فنی حرفه ای برگزار می کند. کلاس تعمیرات موبایل فنی برق تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی را از پایه به شما آموزش می دهد و شما را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

در پایان دوره نیز مدرکی معتبر به شما ارائه میدهد. علاوه بر این پس از اتمام دوره می توانید از پشتیبانی نامحدود دوره بهره مند شوید و در صورت یاد نگرفتن به صورت رایگان در دوره دیگری حضور پیدا کنید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش تعمیرات کولر گازی، آموزش برق ساختمان، آموزش پکیج دیواری، آموزش مکانیک خودرو، آموزش جوشکاری برخی از دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه  است.

جهت اطلاع از دیگر دوره‌های این آموزشگاه و همچنین شرایط ثبت نام می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: