۰

راهکارهای طبیعی برای سم زدایی بدن

به کمک چند ماده غذایی و راهکارهای خانگی بدنتان را سم زدایی کنید. بدن طوری طراحی شده است تا بدون کمک نیز بتواند از شر سموم رهایی یابد. در این موارد توصیه می‌شود تا از تنظیم مجدد ذهن و بدن بهره بگیرید.
کد خبر: ۲۶۷۸۸۴
۱۴:۵۸ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، به کمک چند ماده غذایی و راهکارهای خانگی بدنتان را سم زدایی کنید.بدن طوری طراحی شده است تا بدون کمک نیز بتواند از شر سموم رهایی یابد. در این موارد توصیه می‌شود تا از تنظیم مجدد ذهن و بدن بهره بگیرید.

به عنوان نمونه، کریستی یک مادر تنهاست که یک پسر دارد. چیزی که او را آزار می‌دهد، توقف پرخوری از غذا‌هایی است که مردم به دفتر او می‌آورند و یا تنقلاتی او برای پسرش می‌خرد. پس از پرخوری‌های غیرقابل کنترل، معده وی دچار نفخ شده و دارای درد مفاصل می‌شود. او بنابراین نیاز داشته تا نه تنها بدن، بلکه ذهنش را نیز بازتنظیم کند.

بدن شما به شکل اتومات دارای سیستم سم زدایی خاص خود است که از این قرار است:کبد که سیستم فیلتراسیون اولیه بدن محسوب می‌شود، مواد سمی را به مواد بی ضرر تبدیل می‌کند.کلیه‌ها سموم را روزانه از بدن ما خارج می‌کنند و به ما این امکان را می‌دهند که با خیال راحت آن‌ها را از بین ببریم. علاوه بر این، کلیه‌ها فشار خون شما را تنظیم می‌کنند و به استخوان‌های ما کمک می‌کنند تا قوی بمانند.

روده بزرگ دارای میکروب‌ها (یا همان باکتری‌های خوب) است که به ما در هضم غذا، جذب مواد مغذی و دفع بیماری‌های گوارشی کمک می‌کنند.علاوه بر این، به جای اینکه خودتان را از خوردن غذا‌هایی که دوست دارید محروم کنید، این مراحل ساده را برای تنظیم مجدد بدن تان امتحان کنید. شما می‌توانید برای کمک به بدن خود برای رهایی از سموم، برخی از این غذا‌ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید: کلم، کلم بروکلی، کلم پیچ، کلم بروکسل، سبزی خردل و شلغم.

از زردچوبه در آشپزی خود استفاده کنید. آن‌ها به کبد کمک می‌کنند تا بدن را از شر سموم خلاص کند.چای سبز بنوشید که گلوتاتیون را افزایش می‌دهد. گلوتاتیون آنتی اکسیدانی قوی است که به بدن کمک کرده تا خود را ترمیم کند و از شر سموم خلاص شود.غذا‌های حاوی گوگرد مانند تخم مرغ، سیر و پیاز بخورید. گوگرد همچنین در فرآیند سم زدایی مهم است.ورزش منظم راه دیگری برای حمایت از بدن در حال تنظیم مجدد است. خود عرق کردن یکی از راه‌هایی است که سبب می‌شود بدن شما به طور طبیعی خود را سم زدایی کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: