۰

بیانیه شیخ علی سلمان در هفتمین سالگرد حبس

دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین به مناسبت هفتمین سالگرد زندانی شدنش در زندان مرکزی الجو در بحرین بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۲۶۵۴۱۱
۱۲:۰۶ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»،جمعیت الوفاق بحرین بیانیه شیخ علی سلمان به مناسبت هفتمین سالگرد حبسش در زندان مرکزی الجو منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از حمد و سپاس خداوند بزرگ، هفتمین سالگرد صدور حکم بازداشت من فرا رسید، بازداشتی که همه از جمله مسئولان بلند پایه، از ظلم و ستمی که بر من روا شد آگاه بوده اند و سازمان ملل به عنوان عالی‌ترین مرجع به موجب قطعنامه ۲۰۱۵/۲۳ آن را ظالمانه توصیف کرد و بزرگترین سازمان‌های حقوق بشری نیز آن را ظالمانه برشمردند.

در این جا فرصت را غنیمت می‌شمارم و از همه خواهران و برادرانی که با من و مطالبه انجام اصلاحات و برقراری دمکراسی، آزادی، عزت و محترم شمردن حقوق بشر ابراز همبستگی کردند به ویژه خانواده‌های شهدا، مجروحان و مهاجران تقدیر و تشکر می‌کنم و دست تک تک آنان را می‌بوسم.

با ایمان و اطمینان به خداوند و یاری او در راه پیروزی و ثبات و مطالبات مسالمت آمیز، با شما عزیزان همراه خواهم بود و از این راه باز نخواهم گشت.

این ملت بزرگ حق دارد از ساده‌ترین حقوق انسان‌های بزرگوار برخوردار باشد و به دور از انتصاب افراد، قیمومیت و به حاشیه راندن مردم، امور خود را مدیریت کرده و در آن دخل و تصرف کند.

اصلاح سیاسی مورد نظر، به نفع نظام‌ها و مردم و یک رکن و نقطه ثبات برای بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی و پیشرفت با بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و افزایش درآمد آنان و تحقق ثبات سیاسی است و امنیت دائم می‌تواند با سخت‌ترین و بزرگترین چالش‌های سیاسی و منطقه‌ای مقابله کند.

اصل محبت، تساهل، (التیام یافتن) زخم‌ها و ارجح دانستن منافع عالی کشور همان چیزی است که قلب و آغوش ما را برای دوستان و شرکایمان در کشور برای گفتمان و توافق در خصوص دیدگاه‌ها و برنامه‌های عملی ملی می‌گشاید که می‌تواند بر تاثیرات کشور‌های منطقه و جهان غلبه کند و پیش از هر چیز منافع کشور و فرزندانش را تحقق بخشد. از خدا می‌خواهم توفیق خدمت به دین، میهن و مردم را در ما بقی عمرم به من ارزانی دارد.

دفتر اطلاع رسانی شیخ علی سلمان
دوازدهم ژانویه ۲۰۲۲

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: