۱

راهپیمایی بزرگ به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در نیویورک

شیعیان شهر نیویورک آمریکا با برپایی راهیپمایی بزرگ به سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پرداختند.
کد خبر: ۲۶۵۱۴۶
۱۰:۲۰ - ۱۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، شیعیان شهر نیویورک آمریکا با برپایی راهیپمایی بزرگ به سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پرداختند.

 بزرگ ترین و مشهورترین مناطق شهر نیویورک آمریکا دوشنبه بعد از ظهر شاهد راهپیمایی گسترده پیروان اهل البیت (علیهم السلام) بود که سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را گرامی داشتند و برای ایشان عزادارای کردند.

جمع کثیری از محبان حضرت صدیقه زهرا(س) از اقلیت های شیعیان به همراه تعدادی از شهروندان آمریکایی در این راهپیمایی بزرگ عزاداری شرکت کردند.

این راهپیمایی به صورت منظم در مرکز خیابان منهتن واقع در خیابان نیویورک به ذکر عزاداری پرداختند. عزاداران با در دست داشتن پرچم های عزاداری به ذکر سوگواری نیز پرداختند.

راهپیمایی بزرگ به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در نیویورک

شیعیان مسلمان هر ساله به مناسبت ایام فاطمیه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا را در اقی نقاط جهان برگزار می کنند و این روزهای مصیبت را احیا می کنند.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
الحمدالله رب العالمین که در یکی از مهمترین شهرهای بزرگ دنیا مثل نیویورک در محله منهتن یک جمعیت بزرگی که به چشم بیاد و در رسانه‌های مهم دیده میشه که ایجاد سوال تحقیق برای مردم دنیای غرب میشه مثل فرق شیعه و سنی و ماجرای بچه‌های امیرالمؤمنین علی علیه السلام امیر مؤمنان و فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزندان ایشان بخصوص آقا امام حسین و امام زمان علیه السلام باعث روشنگری و گسترش تشیع در مهم‌ترین کشور و شهر در دنیای غرب عالیست،