۰

برخورد دو قطار درخط پنج متروی تهران

به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط از سمت تهران( صادقیه)به سمت کرج -گلشهر تا ایستگاه ورآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه ورآورد تا تهران صادقیه متوقف شده است.
کد خبر: ۲۶۴۴۲۴
۰۹:۱۰ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط از سمت تهران( صادقیه)به سمت کرج -گلشهر تا ایستگاه ورآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه ورآورد تا تهران صادقیه متوقف شده است.

 امروز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۱۰ دقیقه صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران(صادقیه) درحرکت بود با قطار عادی درایستگاه چیتگر برخورد کرد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، به منظور رفاه حال شهروندان با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت واحد اتوبوسرانی برای انتقال مسافران از ایستگاه ورآوردتا ایستگاه تهران( صادقیه) و بالعکس انجام می شود

سخنگوی اورژانس: ۱۹ دستگاه آممبولانس به محل حادثه اعزام شد

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ٧:٠۴ دقیقه روز جاری یک مورد برخورد دو قطار در خط مترو کرج به سمت تهران، نرسیده به چیتگر در محدوده ایستگاه چیتگر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اولین آمبولانس اورژانس در مدت زمان یک دقیقه به محل رسید.

سخنگوی اورژانس با بیان اینکه علاوه بر اعزام ۱۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شد، گفت: اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار گرفت.

خالدی اظهار کرد: جمعا ۱۱ نفر از سرنشینان قطار نیز با آمبولانس منتقل شدند که متاسفانه یک نفر بد حال است. ۹ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی: ۹ نفر دچار مصدومیت شدند

مصدومیت یک نفر شدید است

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۷:۰۸ دقیقه امروز صبح یک مورد حادثه برخورد دو قطار در خط مترو پنج واقع در ایستگاه چیتگر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که دو دستگاه قطار با یکدیگر برخورد کردند.

ملکی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان شرکت بهره برداری مترو در دست بررسی است اظهار کرد: بسیاری از مسافران خودشان پیاده شده بودند و بسیاری دیگر به دلیل قفل شدن درهای مترو در داخل واگن‌ها محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: آتش نشانان بلافاصله عملیات نجات مسافران را انجام دادند و حدود ۱۸ نفر را از واگن‌ها خارج کردند؛ از این تعداد بنابر مشاهدات ۹ نفر دچار مصدومیت‌های سطحی شدند که یک نفر مصدومیت شدیدتری داشت.

وی با اشاره به اینکه مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه آتش سوزی در پی نداشته است و تنها برخورد داشته است؛ در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و مسئولان مترو در حال بررسی محل وقوع حادثه و چگونگی آن هستند.

تعطیلی متروی کرج-تهران براثر حادثه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، گفت: ساعت ۷:۵ صبح امروز قطار شهری کرج-تهران دچار حادثه شد.

باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: