۰

تدابیر امنیتی پیشمرگه برای مقابله با داعش

یکی از فرماندهان نظامی پیشمرگه از طرح و تدابیر نظامی فوق‌العاده برای مقابله با عناصر تروریستی داعش علیه نیرو‌های پیشمرگه خبر داد و گفت که داعش از عقب‌نشینی پیشمرگه از مناطق مورد مناقشه در پشت «مناطق ممنوعه» سوء استفاده می‌کند.
کد خبر: ۲۶۳۶۲۲
۰۹:۰۱ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، یکی از فرماندهان نظامی پیشمرگه از طرح و تدابیر نظامی فوق‌العاده برای مقابله با عناصر تروریستی داعش علیه نیرو‌های پیشمرگه خبر داد و گفت که داعش از عقب‌نشینی پیشمرگه از مناطق مورد مناقشه در پشت «مناطق ممنوعه» سوء استفاده می‌کند.

سرلشکر «مردان جاوشین» فرمانده محور عملیاتی دوم پیشمرگه (قره تپه - حمرین) گفت که برای مقابله با جنگ چریکی داعش علیه مواضع پیشمرگه و پلیس فدرال، طرح‌ها و اقدامات امنیتی استثنایی و فوق العاده تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: «حملات تروریستی در منطقه "کرمیان" شهرستان "کفری" (که نیرو‌های پیشمرگه در آن مستقر هستند) به دلیل وجود مناطق ممنوعه وخروج پیشمرگه‌ها در سال ۲۰۱۷ از مناطقی که کانون تروریست‌ها و نقطه شروع حملات داعش به مناطق کوبان، بلکانه و قوره شای در حمرین بود، صورت می‌گیرد».

دیروز سه شنبه «شورش اسماعیل» وزیر پیشمرگه در منطقه کردستان عراق به فرماندهان لشکر‌های وابسته به این وزارت، توجه به طرح‌ها و تاکتیک‌های جدید جنگی برای مقابله و شکست تروریست‌ها را توصیه کرد.

شامگاه شنبه گذشته، داعش به مواضع پیشمرگه‌ها در منطقه کولجو شهرستان کفری حمله گسترده کرد که در نتیجه آن ۶ نفر کشته شده و ۳ تن زخمی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: