۰

اعلام نامزدی چهره راست‌گرای افراطی در انتخابات فرانسه

اریک زمور، راست‌گرای افراطی، روز سه‌شنبه از تصمیم خود برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده فرانسه در سال ۲۰۲۲ خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۵۹۶
۱۴:۵۱ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، اریک زمور، راست‌گرای افراطی، روز سه‌شنبه از تصمیم خود برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده فرانسه در سال ۲۰۲۲ خبر داد. وی در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شد، این تصمیم خود را اعلام کرد. این ویدئو همچنین شامل هشدارهای زیادی علیه مهاجران و تعهد برای بازگرداندن اعتبار فرانسه در صحنه بین‌المللی نیز بود.

زمور، تحلیلگر سابق تلویزیون با اشاره به اینکه بسیاری از رأی‌دهندگان دیگر نمی‌توانند کشورشان را بشناسند، گفت: اکنون زمان اصلاح فرانسه نیست، بلکه زمان نجات آن است.

زمور در نظرسنجی‌های ماه‌های اخیر، علی‌رغم نشانه‌هایی مبنی بر کاهش این شتاب، محبوبیت قابل‌توجهی در میان رأی‌دهندگان کسب کرده است، در حالی که مخالفان او را یک نژادپرست می‌دانند، طرفدارانش او را مدافع ارزش‌های فرانسه می‌دانند.

اعلامیه او ساعاتی قبل از برگزاری آخرین مناظره تلویزیونی جمهوری‌خواهان (راست‌گرا) پیش از کنفرانسی برای انتخاب نامزد خود در پایان هفته منتشر شد، با این مناظره صحنه نبرد انتخاباتی در آوریل ۲۰۲۲ به طور اجمالی روشن شده است.

اعلامیه زمور که ترامپ فرانسه نامیده می‌شود، نشان می‌دهد که او معتقد است که از حمایت و منابع مالی کافی برای برکناری امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور و پیشی گرفتن از مارین لوپن، رهبر شناخته شدۀ راست افراطی در انتخابات آوریل برخوردار است. اولین جلسه رسمی از کمپین انتخاباتی او قرار است صبح یکشنبه در پاریس برگزار شود.

زمور که به دلیل دیدگاه‌های تفرقه‌انگیزش درباره فرانسه به‌عنوان کشوری در معرض تهدید مهاجرت و فحاشی‌اش مورد حمله منتقدان قرار گرفته است، به هوادارانش هشدار داد که برای یک کمپین قوی قبل از انتخابات آماده شوند و گفت: آن‌ها شما را نژادپرست خواهند خواند و بدترین چیزها را درباره من خواهند گفت.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: