۰

سفر دوچرخه سوار ترکیه ای برای آگاه کردن جهان از جنایات علیه مسلمانان

یک مرد ترک ساکن آلمان از سال ۲۰۲۰ در نقاط مختلف جهان با دوچرخه خود رکاب می زند تا دیگران را نسبت به آفت های نژادپرستی و جنایات نفرت علیه مسلمانان آگاه کند.
کد خبر: ۲۶۲۸۶۲
۰۹:۳۳ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، یک مرد ترک ساکن آلمان از سال 2020 در نقاط مختلف جهان با دوچرخه خود رکاب می زند تا دیگران را نسبت به آفت های نژادپرستی و جنایات نفرت علیه مسلمانان آگاه کند.

«رکای کاراجا پاک» می‌گوید گزارش‌های رسانه‌ای که مسلمانان و ترک‌های اروپا را هدف قرار می‌دهند،موجب شد تا او احساس کند که باید این سفر را آغاز کند.دوچره سواری

به گفته پاک یک کمپین رسانه ای توهین آمیز علیه مسلمانان و ترک ها در اروپا وجود دارد که باید از آن جلوگیری شود.

وی افزود: این وضعیت درها را به روی نژادپرستی باز می کند. من برای افزایش آگاهی در مورد اسلام هراسی با دوچرخه ام از اروپا به سمت ترکیه حرکت کردم. من به بسیاری از کشورهای اروپایی سفر کردم و به مردم گفتم که تبلیغات علیه مسلمانان اشتباه است.

پاک گفت: اروپایی ها می دانند مسلمانان با آنها مخالف نیستند، ما با آنها روابط برادرانه داریم، اما کسانی که مسلمانان را نمی شناسند به دلیل تبلیغات رسانه ای از آنها فاصله می گیرند.

وی افزود: می خواهم انسانیت و شخصیت مسلمانان را به کسانی که ما را نمی شناسند نشان دهم.

پاک گفت که مسلمانان با نژادپرستی روبرو هستند و در یافتن شغل یا اجاره آپارتمان در بسیاری از نقاط با مشکلاتی مواجه می شوند و افزود که مساجد با بیش از 400 حمله در سال روبرو هستند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: