۰

راه اندازی کیف پول الکترونیکی در بانک بین المللی اسلامی قطر

بانک بین المللی اسلامی قطر از راه اندازی کیف پول الکترونیکی برای بازرگانان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۷۲۱
۱۴:۵۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، بانک بین المللی اسلامی قطر اعلام کرد: جدیدترین راه حل دیجیتالی به عنوان کیف پول الکترونیکی برای تجار و بازرگانان QMP Merchant راه اندازی شد. کیف پول الکترونیکی سیستم پرداخت از طریق تلفن همراه توسط QR Code است. امکان پرداخت با استفاده از تلفن همراه داخل قطر به صورت شبانه روز و بدون نیاز به کارت های بانکی یا پول نقد یا دستگاه های POS فراهم می شود.

کیف الکترونیکی برای بازرگانان یکی از راه حل های پیشرو و قابل اعتماد زیر چتر خدمات الکترونیکی و راه های پرداخت است که بانک مرکزی قطر برای تشویق به اقتصاد دیجیتال و افزایش امنیت در تراکنش های مالی و کاهش وابستگی به پول نقد در عملیات پرداخت به آن تکیه دارد.

کیف الکترونیکی برای بازرگانان این امکان را فراهم می کند تا پرداخت مشتریان برای خرید بدون نیاز از استفاده دستگاه های POS از طریق تلفن همراه خود توسط کیف الکترونیکی QMP انجام می شود.

عملیات پرداخت از طریق کیف الکترونیکی بازرگانان سریع و مطمئن بوده و پرداخت مستقیم از طریق تلفن همراه انجام می شود. همچنین مراحل ثبت نام در آن برای شرکت ها از طریق مراجعه به شعب شرکت ها و سپس دنلود اپلیکیشن QIIB QMP merchant امکان پذیر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: