۰

تعطیلی ۲ مدرسه به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در ۲ مدرسه ابتدایی این شهرستان به علت برگزاری کلاس‌های حضوری و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با توجه به شرایط کرونایی تصمیم به تعطیلی آن گرفته شد.
کد خبر: ۲۶۲۷۰۶
۱۱:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز یزد گفت: در ۲ مدرسه ابتدایی این شهرستان به علت برگزاری کلاس‌های حضوری و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با توجه به شرایط کرونایی تصمیم به تعطیلی آن گرفته شد.

دکتر سیدعلیرضا پورمازار یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: گروه های بازرسی کارشناسان بهداشت بر حسن اجرای مصوبه ستاد کرونای شهرستان نظارت می‌کنند و با مسئولان مدرسه های خاطی برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای اخیر با توجه به وضعیت قرمز شهرستان از لحظ رنگ بندی کرونایی انتظار می رود با همکاری مسئولان واحدهای آموزشی و استقبال بیش از پیش مردم از برنامه واکسیناسیون عمومی بر این مشکل پیروز شویم .

این مسئول بدون اشاره به تعداد دانش آموزان این ۲ واحد آموزشی تعطیل شده گفت: حفظ سلامتی شهروندان به خصوص دانش‌آموزان که سرمایه‌های آینده‌ هستند خط قرمز ماست و در این خصوص مماشات نخواهیم کرد.

پورمازار تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کلاس های درس تمامی مدرسه های شهری و روستایی باید به صورت مجازی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: