۰

کویت صدور انواع ویزا برای لبنانی ها را متوقف کرد

رسانه‌های کویت اعلام کردند، در پی بروز بحران دیپلماتیک اخیر میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و لبنان، وزارت کشور کویت تا اطلاع ثانوی صدور انواع ویزا برای لبنانی‌ها را متوقف کرد.
کد خبر: ۲۶۲۵۳۹
۱۴:۳۷ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رسانه‌های کویت اعلام کردند، در پی بروز بحران دیپلماتیک اخیر میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و لبنان، وزارت کشور کویت تا اطلاع ثانوی صدور انواع ویزا برای لبنانی‌ها را متوقف کرد.

 روزنامه القبس کویت نوشت، لبنانی‌هایی که هم اکنون داخل کویت اقامت دارند مشمول این تصمیم نمی‌شوند و می‌توانند به کشور بازگردند. این تصمیم شامل توقف صدور انواع ویزا برای سفرهای خانوادگی، توریستی، تجاری، دولتی و ویزای کاری می شود.

بحران دیپلماتیک میان لبنان و شورای همکاری خلیج فارس پس از انتشار مصاحبه تلویزیونی جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان پیش از تصدی این سمت رخ داد. قرداحی در این مصاحبه گفت، انصارالله در طول جنگ یمن تنها از خود در برابر حملات خارجی دفاع کرده است.

در پی این اظهارات عربستان سفیر خود در بیروت را احضار و از سفیر لبنان در ریاض نیز خواست ظرف ۴۸ ساعت کشور را ترک کند. کشورهای کویت، بحرین و امارات هم در این تصمیم به ریاض پیوستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: