۰

کشف انجیل کوچک تاریخی

یک جوینده گنج در انگلستان موفق به کشف یک انجیل کوچک تاریخی شده است.
کد خبر: ۲۶۲۵۱۰
۰۸:۴۸ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، یک جوینده گنج در انگلستان موفق به کشف یک انجیل کوچک تاریخی شده است.

 انشنت اوریجینز نوشت: یک جوینده گنج آماتور در انگلستان از کشف یک انجیل طلایی کوچک خبر داده که ممکن است زمانی به یک اشراف‌زاده یا یکی از اعضای خانواده سلطنتی تعلق داشته است.

این انجیل کوچک توسط «بوفی بیلی» که یک پرستار است در زمین‌های اطراف «یورک» کشف شده است.

کشف انجیل کوچک تاریخی

به گفته «بیلی» این اثر تاریخی ۶۰۰ ساله که فقط ۱.۵ سانتی‌متر طول دارد ممکن است ۱۰۰هزار پوند ارزش داشته باشد.

یک کارشناس آثار تاریخی از این انجیل کوچک به عنوان یک اثر تاریخی بسیار منحصربه‌فرد یاد کرد که ممکن است در ابتدا یکی از اموال یک فرد بسیار ثروتمند بوده باشد.

خانم «بیلی» می‌گوید او و همسرش «یورک» را برای جست‌وجوی آثار تاریخی انتخاب کرده‌اند چرا که از تاریخچه غنی این منطقه مطلع بوده‌اند.

این اثر پنج گرم وزن دارد و از طلای ۲۲ یا ۲۴ عیار ساخته شده است و گمان می‌رود به قرن پانزدهم میلادی تعلق داشته باشد. بر روی این اثر تصاویری از «سنت لئونارد» و «سنت مارگارت»، قدیسان حامی فرزندآوری حک شده و ممکن است از این اثر برای حفاظت در دوران بارداری و یا وضع حمل استفاده شده باشد.

این اثر در زمین‌های نزدیک مکانی که زمانی جزو املاک «ریچارد سوم» محسوب می‌شدند کشف شده است. «ریچارد سوم» در فاصله بین ۱۴۸۳ تا ۱۴۸۵ میلادی به عنوان پادشاه انگلستان و لرد ایرلند حکومت می‌کرد. به گزارش بی بی سی، گمان می‌رود این اثر به یکی از بستگان مونث «ریچارد سوم» و یا به همسر او تعلق داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: