۰

وقوع انفجاری در ولایت ننگرهار

مقام ‌های محلی ولایت ننگرهار اعلام کردند که طی انفجاری در شهر جلال‌آباد که خودروی طالبان را هدف قرار داده، سه تن کشته و دو نفر دیگر زخمی شده‌ اند.
کد خبر: ۲۶۲۲۸۱
۱۵:۲۲ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، مقام ‌های محلی ولایت ننگرهار اعلام کردند که طی انفجاری در شهر جلال‌آباد که خودروی طالبان را هدف قرار داده، سه تن کشته و دو نفر دیگر زخمی شده‌ اند.

یک منبع محلی دولت طالبان در ولایت ننگرهار در افغانستان به شرط افشا نشدن نامش، وقوع انفجار در شهر جلال آباد را تایید کرده و گفته است که این رویداد حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه، رخ داده است.

طبق اظهارات وی، در این انفجار سه غیرنظامی کشته شده و دو عضو طالبان هم زخمی شده‌اند.

منبع مذکور همچنین افزوده است که این انفجار ناشی از مین کنار جاده‌ای بوده و به دنبال آن صدای تیراندازی نیز در محل انفجار شنیده شده است.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است، اما گروه تروریستی داعش پیشتر در این ولایت عملیات‌های تروریستی متعددی برضد طالبان انجام داده است.

داعش روز گذشته نیز به بیمارستان سردار داوودخان در کابل حمله کرد که طی آن دست‌کم ۲۳ نفر کشته و ۵۰ تن دیگر زخمی شدند. گزارش شده است که در میان قربانیان حمله دیروز، «حمدالله مخلص» از فرماندهان ارشد طالبان نیز به چشم می‌خورد.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: