۰

رایزنی بنت با نخست‌وزیر استرالیا علیه ایران و حزب‌الله

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (COP26) در شهر گلاسکو با نخست‌وزیر استرالیا دیدار و علیه ایران و حزب‌الله لبنان رایزنی کرد.
کد خبر: ۲۶۲۱۹۲
۱۶:۲۳ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا طی دیدار با همتای استرالیایی علیه برنامه هسته‌ای ایران موضعگیری و رایزنی کرد.

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که دوشنبه (امروز) برای شرکت در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل(COP26) وارد گلاسکوی اسکاتلند شده، همچنان در حال تداوم لفاظی‌ علیه ایران است.

رئیس کابینه رژیم اشغالگر قدس از فرصت حضور در گلاسکو و حضور سران کشورهای مختلف برای رایزنی علیه ایران و حزب‌الله لبنان استفاده کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود درباره دیدار با اسکات موریسون نخست‌وزیر استرالیا توضحاتی ارائه داد و خبر داد که با او درباره ایران و حزب‌الله رایزنی کرد.

نفتالی بنت نوشت: «من از او (اسکات موریسون) برای انجام سفر رسمی به اسرائیل دعوت کردم. ما درباره بهبود وضعیت اقلیمی (جهان)، برنامه هسته‌ای تهدیدزای ایران و تقویت روابط بین دو کشور (تل‌آویو و کانبرا) صحبت کردیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «علاوه بر این، من از او خواستم که استرالیا رسما حزب‌الله را به عنوان یک سازمان تروریستی بشناسد».

درخواست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از نخست‌وزیر استرالیا در شرایطی مطرح شده که طی سال‌های تل‌آویو از متحدان غربی خود خواسته‌ است حزب‌الله لبنان را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت بشناسند و فعالیت‌هایش را ممنوع کنند.

اوایل اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ بود که دولت آلمان به درخواست‌ها و فشارهای رژیم صهیونیستی برای «تروریستی« شناختن حزب‌الله لبنان تن داد. طی بیانیه‌ وزارت کشورآلمان، فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی ممنوع شده است.

لفاظی تازه رژیم صهیونیستی در دیدار نفتالی بنت با نخست‌وزیر استرالیا علیه ایران در ادامه اظهارنظرهای اخیر مقام‌های این رژیم علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام شده است.

اظهارات تند نفتالی بنت و دیگر مقام‌های رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران در حالی مطرح شده که این رژیم تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است و طی دهه‌های متمادی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دیگر نهادهای بین‌المللی اجازه نظارت و بازرسی از برنامه اتمی خود را نداده است.

انتهای پیام

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: