۰

حرم امام حسین(ع) به روی جماعت نمازگزاران باز شد

آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد که اقامه نماز جماعت در صحن‌های حرم مطهر امام حسین(ع) با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۴۶۶
۱۰:۱۹ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) روز دوشنبه اعلام کرد که اقامه نماز جماعت در صحن حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) از فردا سه‌شنبه از سر گرفته می‌شود.

یک مسئول دفتر متولی شرعی آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) اعلام کرد: ما به زنان و مردان مومن وعده می‌دهیم که ان شاءالله از امروز سه‌شنبه، پنجم ربیع‌الاول ۱۴۴۳ قمری برابر با دوازدهم اکتبر ۲۰۲۱ اقامه نماز جماعت در صحن شریف امام حسین(علیه السلام) از سر گرفته می‌شود.

این منبع افزود: اقامه نماز در حرم مطهر اباعبدالله به امامت شیخ عبدالمهدی الکربلایی، نماینده مرجعیت عالیقدر دینی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی میان نمازگزاران برگزار می‌شود.

این مسئول آستان مقدس حسینی تاکید کرد که اقامه نماز جمعه در حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) هنوز تا اطلاع ثانی ممنوع است.

مدیریت آستان قدس حسینی به دلیل وضعیت بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا در عراق و درخواست اداره بهداشت کربلای معلی برای خودداری از برگزاری تجمع‌های بزرگ، در اوایل مارس سال گذشته میلادی(اسفند ماه ۱۳۹۸) تصمیم گرفت که نماز جمعه در حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) اقامه نشود.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: