۰

هشدار ایران به رئیس جمهور آذربایجان

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه برگزاری رزمایش در مناطق مرزی شمال غرب یک موضوع حاکمیتی است که برای آرامش و ثبات کل منطقه انجام می شود، تاکید کرد: جمهوری اسلامی حضور رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرزهای خود تحمل نخواهد کرد و هر اقدامی برای امنیت خود لازم بداند انجام خواهد داد.
کد خبر: ۲۶۱۰۲۴
۰۸:۳۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه برگزاری رزمایش در مناطق مرزی شمال غرب یک موضوع حاکمیتی است که برای آرامش و ثبات کل منطقه انجام می شود، تاکید کرد: جمهوری اسلامی حضور رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرزهای خود تحمل نخواهد کرد و هر اقدامی برای امنیت خود لازم بداند انجام خواهد داد.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مطالب بیان شده از سوی رییس جمهوری آذربایجان در فضای رسانه‌ای اظهار داشت: در حالی که روابط خوب و محترمانه‌ای میان دو کشور وجود دارد و مسیرهای معمول ارتباطات میان دوطرف در بالاترین سطح وجود دارد، بیان آن به این شیوه مایه تعجب است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در این زمینه و موضوعات دیگر مرتبط با آن در دیدار دو وزیر امور خارجه در حاشیه نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، رایزنی‌های جدی و دقیقی صورت گرفت و توافق شد در یک بستر مناسب این گفت وگو ها ادامه پیدا کند.

خطیب زاده در ادامه خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی ایران همواره مخالفت خود با هرگونه اشغال سرزمینی را اعلام داشته و بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورها و مرزهای شناخته شده بین المللی تاکید کرده است. ضمن آنکه رعایت حسن همسایگی و همجواری از مهمترین موضوعاتی است که انتظار می‌رود از سوی همه همسایگان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: