۲

تظاهرات اعتراضی علیه اهانت تکفیری‌ها به مقدسات شیعی در شهر کراچی

تعداد زیادی از زنان و مردان شیعه و اهل سنت در کراچی در واکنش به اهانت تکفیری‌ها به مقدسات شیعی، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
کد خبر: ۲۶۰۸۷۷
۱۲:۳۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، تعداد زیادی از زنان و مردان شیعه و اهل سنت در کراچی در واکنش به اهانت تکفیری‌ها به مقدسات شیعی، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

گروه های تکفیری به ریاست «اورنگذیب فاروقی»، سرکرده گروه ممنوع الفعالیت سپاه صحابه پاکستان کنفرانسی برگزار کردند و در این کنفرانس اذان شیعیان را مورد هدف قرار دادند، کلمات اذان شیعیان را برابر تروریسم اعلام کرده و خواستار محدودیت آن شدند.

در واکنش به این اقدام تکفیری‌ها، تعداد زیادی از زنان و مردان شیعه و اهل سنت، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

علما و بزرگان دینی شیعیان و اهل تسنن طی سخنانی در این تظاهرات، به دولت پاکستان تاکید کردند که دولت باید به کنفرانس گروه های تکفیری توجه کند و علیه اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام علی (ع) اقدامات قانونی را انجام دهد.

سخنرانان در ادامه سخنان خود، گفتند: علمای شیعه و سنی براساس سیاست پاکستان که "فرقه خود را ترک نکنید و به فرقه دیگر کاری نداشته باشید" با شدت عمل می کنند لذا شهادت به ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) در اذان ادامه خواهد داشت و کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
مصمم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
تکفیری ها کور خوانده اند که بتوانند نام مقدس و پرآوازۀ مولای متقیان امیرالمؤمنین ، خلیفۀ بلافصل آقا رسول الله صلوات الله علیهما را از مأذنۀ شیعیان حذف نمایند ، وهابی ها بدانند خداوند بزرگ حافظ کلام صامت و ناطق خود است ، آن روز که خداوند قادر متعال فرمود ؛
إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ( الحجر ؛ 9 )
بى‏ ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‏ ايم و قطعا نگهبان آن خواهيم بود (۹)
آن روز در حقیقت بر مانگاری ابدی نام امیرالمؤمنین و یازده فرزند معصوم ایشان مهر زدند و کسی قادر نخواهد بود بر خلاف خواست خالق و حاکم هستی نام بلند آن ائمۀ بزرگوار را حذف نماید چرا که دوام قرآن به دوام ولایت آن امامان معصوم است . طبق فرمایش خداوند کریم قرآن ذکر است و طبق پیامبر بزرگوار اسلام هم نام علی ذکر است و هر دو قرآنند یکی صامت و دیگری ناطق و از هم جدا نخواهد شد تا بر رسول گرامی اسلام در حوض وارد شوند ، وهابی ها این آرزوی شیطانی خود را به گور خواهد برد .
فقط حیدر امیرالمومنین است
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
کدام کلمات اذان تروریسم است؟! اینکه در اذان صبح مثل شما بدعت نکرده و نمی گوییم از خواب پاشو تروریسم است؟در زمان پیامبر این نبود در زمان عمر به وجود اومد بدعت آشکار است در منابع آمده بعد هم آنکه علی ول الله هم‌تروریسم نیست سری به خطبه غدیر خم رسول خدا بزنید خواهید فهمید یک سری موارد دیگر را هم که ما می گوییم شما نمی گویید باز از بدعت های زمان عمر است منابع آورده اند