۱

باند مسلح قاچاق انسان در آذربایجان‌غربی متلاشی شد

قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای برخورد و مقابله با شبکه سازمان یافته قاچاق اتباع خارجی و با اقدام اطلاعاتی در شهرستان خوی، یک باند گروگان گیری، شکنجه و اخاذی اتباع خارجی شناسائی و منهدم شد .
کد خبر: ۲۶۰۵۲۴
۱۴:۲۱ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای برخورد و مقابله با شبکه سازمان یافته قاچاق اتباع خارجی و با اقدام اطلاعاتی در شهرستان خوی، یک باند گروگان گیری، شکنجه و اخاذی اتباع خارجی شناسائی و منهدم شد .

روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) سه شنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: در درگیری که با اعضای این شبکه بوقوع پیوست پنج نفر از قاچاقچیان مسلح دستگیر و یک نفر از آنها به هلاکت رسید.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سه قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات، آلات و ابزار جرم از این شبکه کشف و ۳۰ نفر از اتباع گروگان گرفته شده آزاد شدند که آثار شکنجه در تمام بدن آنها مشهود است.


در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: اعضای این باند مسلح با گروگان گیری و شکنجه اتباع خارجی اقدام به شرارت و اخاذی از خانواده های قربانیان می‌کردند.

آذربایجان غربی دارای ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان از طریق جمهوری خودمختار نخجوان است.

شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی، پس از ارومیه دومین شهر پرجمعیت استان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
ماشاءالله خدا قوت به سپاهیان خدا همیشه زنده و پاینده باشید ،