۰

انهدام یک گروهک تروریستی در مراکش

دفتر مرکزی تحقیقات قضایی وابسته به اداره کل نظارت خاک ملی مراکش روز (سه شنبه) از انهدام یک گروهک تروریستی در شهر الرشیدیه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۵۲۲
۱۳:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، دفتر مرکزی تحقیقات قضایی وابسته به اداره کل نظارت خاک ملی مراکش روز (سه شنبه) از انهدام یک گروهک تروریستی در شهر الرشیدیه خبر داد.

روزنامه «هسپرس» نوشت، این عملیات پس از هماهنگی دفتر مرکزی تحقیقات قضایی با واحد اداره کل امنیت ملی در خصوص این گروهک تروریستی انجام شد. این گروهک وابسته به داعش و متشکل از سه تندرو بوده که در شهر الرشیدیه فعالیت داشتند و سن اعضای این گروهک تروریستی سه نفره، ۲۱،۲۷ و ۳۷ سال است.

این روزنامه همچنین نوشت، در چارچوب تقویت تلاش‌های صورت گرفته بخش امنیتی برای خنثی سازی خطرات تهدید تروریستی و مانع شدن از تلاش گروه‌های افراطی برای رسیدن به مرحله اجرای طرح‌ها و نقشه‌های آن‌ها که امنیت کشور و شهروندان را تهدید می‌کند، این گروه تروریستی شناسایی و منهدم شد.

روزنامه مذکور اعلام کرد، تلاش‌های همزمان عناصر نیروی ویژه اداره کل نظارت بر خاک ملی به دستگیری مظنون اصلی انجامید که این شخص "امیر" این گروه تروریستی است. همچنین این عملیات به دستگیری دو تن از اعضای این گروهک انجامید.

در گزارشی که توسط دفتر مرکزی تحقیقات قضایی منتشر شده است، آمده که بازرسی‌های انجام شده در منازل مظنونان و همچنین یک فروشگاه تجاری متعلق به یکی از آنها، منجر به کشف تجهیزات اطلاعاتی، کارت حافظه، تلفن‌های همراه، لباس‌های شبه نظامی و بسیاری از نسخه‌های خطی دست نویس و چاپ شده از اینترنت که به عملیات تروریستی تحریک می‌کرد، شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: