۰

تازه ترین آمار رسمی کرونا در قم

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم، در یک ماه گذشته ۶۱۱ نفر کرونا مثبت در قم جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۲۶۰۲۲۰
۱۲:۴۲ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم، در یک ماه گذشته ۶۱۱ نفر کرونا مثبت در قم جان خود را از دست دادند.

 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به ظهر ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰، ۱۶۶ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند که ۱۳۶ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری شدند.

در شبانه روز گذشته، ۱۲۱ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها از بیمارستان ترخیص شدند و ۱۹ نفر کرونامثبت نیز جان خود را از دست دادند.

در حال حاضر ۹۱۹ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند که حال ۲۹۸ نفر از آنها وخیم است.

در شبانه روز گذشته، ۱۴۴۲ تست کرونا انجام گرفته که ۴۶۰ مورد مثبت گزارش شده است. همچنین در مجموع ۴۶۴ هزار و ۹۴۵ دُز واکسن تاکنون تزریق شده است.

سن واکسیناسیون کرونا در قم به ۳۷ سال کاهش یافت

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متولدین ۱۳۶۳ و قبل از آن و دانشجویان مراکز آموزش عالی و طلاب در استان قم می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

 دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با اعلام وزارت بهداشت از امروز در استان قم متولدین سال ۱۳۶۳ و قبل از آن و همچنین دانشجویان مراکز آموزش عالی و طلاب می توانند با مراجعه به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان قم واکسن کرونا تزریق نمایند.

وی با اشاره به الزامی بودن داشتن پرونده الکترونیک سلامت جهت تزریق واکسن کرونا افزود: کسانی که فاقد پرونده الکترونیک سلامت هستند، هر چه زودتر برای برخورداری از واکسیناسیون عمومی به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک اقدام نمایند.

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: