۰

سهمیه استان تهران در اربعین ۱۴۰۰اعلام شد

رئیس ستاد اربعین استان تهران از سهمیه پنج هزار نفری استان تهران در اربعین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نداشتن کارت واکسیناسیون زائران بازگردانده می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۰۲۰۱
۰۹:۲۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»،رئیس ستاد اربعین استان تهران از سهمیه پنج هزار نفری استان تهران در اربعین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نداشتن کارت واکسیناسیون زائران بازگردانده می‌شوند.

 انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه همواره رعایت پروتکل‌های بهداشتی از موارد مهم و اساسی در ایام کرونایی محسوب می‌شود اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین و با توجه به اینکه امیدوار بودیم امسال محدودیت‌ها برطرف شود اما این مورد برطرف نشده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده استان تهران دارای ۵ هزار سهمیه برای زیارت امسال اربعین دارد گفت: یکی از شروط کشور عراق برای پذیرش زائرین و خادمین مواکب اربعین که در ستاد ملی کرونا هم اعلام شد، آن است که زائران هر ۲ دُز واکسن را تزریق کرده و دارای کارت واکسن باشند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تا پایان این هفته دوز دوم افراد تزریق شود تا ایمنی لازم را ایجاد شود افزود: در حوزه انتخاب مواکب برای حضور در مراسم اربعین ضروری است که حوزه سلامت و خدمات آن‌ها بررسی شود.

وی عنوان داشت: ضرورت دارد که در بین موکب‌داران فردی که بدون کارت واکسیناسیون نباشد که به عراق سفر کرده باشد چرا که در این صورت ناچارا زائر بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: