۰

راز‌هایی که خانم‌ها باید درباره آقایان بدانند!

مردان دارای پیچیدگی‌هایی هستند که درک آن‌ها ممکن است دشوار باشد، اما دانستن این راز‌ها کلید موفقیت در زندگی است.
کد خبر: ۲۵۸۰۱۴
۱۵:۵۶ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، شاید فکر کنید مردان موجودات ساده‌ای هستند که تقاضای زیادی از زندگی ندارند و حتی خواسته‌های آنان بسیار ساده است در حالی که نیاز‌های مردان نیز مانند زنان است و باید به آن‌ها توجه و پاسخ داده شود. در ادامه به برخی ازین موارد اشاره کرده ایم.

۱. مردان به اندازه زنان دارای احساسات هستند، اما مسئله در این است که دقیقا احساسات خود را نمی‌شناسند به همین دلیل است که احساس خود را در زمان درست بروز نمی‌دهند.

۲. همواره این انتقاد به مردان وارد می‌شود که چرا نمی‌توانند همزمان چند کار را با یکدیگر انجام دهند. دانشمندان دریافته اند که مردان در هنگام انجام کار تمایل دارند تنها از یک نیمکره مغز خود استفاده کنند و تمام تمرکز خود را بر روی یک کار بگذارند.

۳. زنان به شیوه توصیفی و در مورد جزئیات حرف می‌زنند درحالی که مردان چیزی را که فکر می‌کنند مهم است را بیان می‌کنند. این مسئله به این معنا نیست که نمی‌خواهند اطلاعات را در اختیار شما بگذارند بلکه تنها مطالب دارای اهمیت را انتقال می‌دهند.

۴. مردان نمی‌توانند با دیدن تغییر چهره و لحن شما متوجه شوند که چه احساسی دارید. ممکن است حس کنید که این رفتار به دلیل بی توجهی مردان است در حالی که آن‌ها علاقه دارند احساس و خواسته خود را صادقانه و به صورت شفاف با آن‌ها در میان بگذارید.

۵. ممکن است پیش آمده باشد که بخواهید با مردان درددل کنید و حرف بزنید، اما آن‌ها سکوت کرده باشند. زیرا آن‌ها علاوه بر اینکه به حرف‌های شما گوش می‌دهند همزمان در فکر پیدا کردن راه حل هستند و به معنای نادیده گرفتن شما یا حوصله نداشتن نیست.

۶. اگر از یک مرد پرسیدید به چه چیزی فکر می‌کنی و گفت هیچ چیز حرف او را باور کنید، زیرا آن‌ها توانایی این را دارند که به هیچ چیز فکر نکنند. این کار یک ترفند ذاتی برای رهایی از استرس است.

انتهای پیام

منبع: سایت طلا

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: