۰

چرا دیگر هیچ مسئولی کرونا نمی‌گیرد؟

بیش از ۱۸ ماه از ورود رسمی ویروس چینی کرونا به کشور سپری شده است و طی این مدت طبق گفته وزارت بهداشت تاکنون سه میلیون و ۳۴۴ هزار و ۱۲۲ به این ویروس مبتلا و در این بین ۸۵ هزار و ۵۴۳ نفر جان خودشان را از دست داده اند.سعید نمکی وزیر بهداشت طی این مدت ضمن اینکه به صورت مستمر وعده پیروزی بر کرونا را «فریاد» می‌کشید، از پیشرفت ایران در دست یابی به واکسن کرونا خبر می‌داد و بار‌ها اعلام کرد که بزودی واکسیناسیون عمومی در کشور آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۷۹۶۵
۰۸:۵۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، بیش از ۱۸ ماه از ورود رسمی ویروس چینی کرونا به کشور سپری شده است و طی این مدت طبق گفته وزارت بهداشت تاکنون سه میلیون و ۳۴۴ هزار و ۱۲۲ به این ویروس مبتلا و در این بین ۸۵ هزار و ۵۴۳ نفر جان خودشان را از دست داده اند.سعید نمکی وزیر بهداشت طی این مدت ضمن اینکه به صورت مستمر وعده پیروزی بر کرونا را «فریاد» می‌کشید، از پیشرفت ایران در دست یابی به واکسن کرونا خبر می‌داد و بار‌ها اعلام کرد که بزودی واکسیناسیون عمومی در کشور آغاز خواهد شد.

وعده‌های پوچی که همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین آن‌ها او روز گذشته بار دیگر از تزریق روزانه ۴۰۰ هزاردوز واکسن خبر داد.اما نکته جالب در این بین عدم مبتلا شدن مسئولان کشور به این ویروس است. طی روز‌های نخست این همه گیری، در حالی که بسیاری از مردم در اثر عدم امکانات کافی و رسیدگی جان خودشان را از دست می‌دادند برخی از مسئولان با انتشار ویدیو‌های گوناگون با خوشحالی از ابتلای خود به کرونا خبر می‌دادند و به مردم توصیه می‌کردند که در خانه بمانند.

اما به نظر می‌رسد مدت هاست که دیگر ویروس کرونا سراغ هیچ مسئولی نمی‌رود و از آن‌ها دوری کرده است. محمود احمدی نژاد اردیبهشت ماه گذشته در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود که "من احتمال می‌دهم مسئولین کشور خودشان واکسن زده‌اند. خیالشان راحت است. خیلی نگران مردم نیستند. سوز و گدازی نمی‌بینیم! "


منبع: جامعه 24

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: