۰

سخنان ناشایست عبدالرحمان سلفی در مورد حضرت موسی کاظم(ع)

قاضی عبدالقدیر خاموش گفت: اهانت به اهل بیت غیرقابل تحمل است، اشراری که به ناموس صحابه و اهل بیت توهین می کنند می خواهند ناآرامی و فرقه گرایی را در کشور گسترش دهند.
کد خبر: ۲۵۷۹۱۰
۰۸:۵۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، قاضی عبدالقدیر خاموش گفت: اهانت به اهل بیت غیرقابل تحمل است، اشراری که به ناموس صحابه و اهل بیت توهین می کنند می خواهند ناآرامی و فرقه گرایی را در کشور گسترش دهند.

قاضی عبدالقدیر خاموش رئیس جمعیت اهل حدیث پاکستان ضمن محکوم کردن اهانت به حضرت امام کاظم علیه السلام، گفت: گستاخی به اهل بیت غیرقابل تحمل است، اشراری که به ناموس صحابه و اهل بیت توهین می کنند می خواهند ناآرامی و فرقه گرایی را در کشور گسترش دهند.

وی سخنان ناشایست عبدالرحمان سلفی را توطئه فرقه گرایی دانست و افزود: سخنان ناشایست عبدالرحمان سلفی در مورد حضرت موسی کاظم توطئه ای برای گسترش فرقه گرایی است برخی از افراد می خواهند با ایجاد تفرقه بین مسلمانان به اهداف پلید خود برسند.

وی تاکید کرد: رؤسای همه مکاتب و مذاهب از اهداف شوم آنان آگاه هستند. عناصر آشوبگر قبلاً شکست خورده اند و ان‌شاءالله در آینده نیز شکست خواهند خورد.

لازم به ذکر است که چند روز پیش فردی به نام عبدالرحمن در پاکستان در مورد حضرت امام موسی کاظم علیه السلام سخنان ناشایست را به کار برده بود.

انتهای پیام

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: