۰

اخراج پناهجویانی که مرتکب جرم می‌شوند

فرانسیسکا گیفای، وزیر پیشین خانواده در کابینه دولت ائتلافی آلمان و یکی از سیاستمداران ارشد حزب سوسیال دموکرات در واکنش به حمله با سلاح سرد یک پناهجوی کشور سومالی در شهر وورتسبورگ آلمان خواستار اخراج پناهجویان مجرم از خاک این کشور شد.گیفای که گزینه حزب سوسیال دموکرات برای انتخابات شهر برلین است، از اخراج و بازگرداندن پناهجویانی که مرتکب جرم سنگینی بشوند حتی به کشورهای جنگ‌زده همچون سوریه و افغانستان دفاع کرده است.
کد خبر: ۲۵۷۷۴۳
۱۳:۰۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، فرانسیسکا گیفای، وزیر پیشین خانواده در کابینه دولت ائتلافی آلمان و یکی از سیاستمداران ارشد حزب سوسیال دموکرات در واکنش به حمله با سلاح سرد یک پناهجوی کشور سومالی در شهر وورتسبورگ آلمان خواستار اخراج پناهجویان مجرم از خاک این کشور شد.گیفای که گزینه حزب سوسیال دموکرات برای انتخابات شهر برلین است، از اخراج و بازگرداندن پناهجویانی که مرتکب جرم سنگینی بشوند حتی به کشورهای جنگ‌زده همچون سوریه و افغانستان دفاع کرده است.

این سیاستمدار ارشد حزب سوسیال دموکرات گفت: کسانی که مرتکب جرم سنگینی بشوند، دست به قتل و تجاوز بزنند، باید از حق اقامت و پناهندگی در آلمان محروم گردند.

به باور او "دفاع از جان شهروندان آلمان بر دفاع از کسانی که مرتکب چنین جرائمی می‌شوند، ارجح است". او در عین حال گفته است که آلمان وظیفه دارد از جان کسانی که به علت جنگ و ویرانی به این کشور پناه آورده‌اند، دفاع کند، اما این وظیفه "شامل کسانی که اقدام به قانون‌شکنی می‌کنند، نمی‌گردد".گیفای با اشاره به حمله یک پناهجوی اهل سومالی در شهر وورتسبورگ گفته است که چنین حوادثی یک‌باره روی نمی‌دهند. او از مسئولان آلمان درخواست کرده است که "با حساسیت و قاطعیت بیشتری نسبت به افرادی که احتمال دست زدن به اقدامات تروریستی دارند یا از منظر روانی آسیب دیده‌اند، برخورد کنند".در جریان حمله با چاقوی این پناهجوی ۲۴ ساله اهل سومالی در شهر وورتسبورگ، سه نفر کشته و هفت نفر دیگر مجروح شده بودند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: