۰

حال و هوای خاص حرم رضوی در روز زیارتی امام رضا(ع)

همزمان با روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) حرم و بارگاه منور شمس‌الشموس حال و هوای خاصی دارد و زائران و مجاوران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به این بارگاه مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۲۵۷۷۰۳
۱۶:۱۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، همزمان با روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) حرم و بارگاه منور شمس‌الشموس حال و هوای خاصی دارد و زائران و مجاوران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به این بارگاه مشرف می‌شوند.

با توجه به شرایط کرونایی کشور، تمهیدات ویژه‌ای برای رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پیش بینی شده که مهم‌ترین آن، برگزاری برنامه‌های روز زیارتی در صحن‌های پیامبر اعظم(ص)، رواق امام خمینی(ره)، مسجد گوهرشاد، صحن جمهوری اسلامی و صحن امام حسن مجتبی(ع) است.

برنامه‌های امروز حرم رضوی با قرائت زیارت جامعه کبیره توسط ذاکر اهل بیت(ع)، سعید حدادیان آغاز شد و در ادامه برنامه‌های روز زیارتی در این صحن از ساعت 18:30 و با قرائت مجدد زیارت جامعه کبیره دنبال می‌شود.

شعرخوانی احمد بابایی، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، اقامه نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، قرائت زیارت امین الله توسط جعفر ملائکه، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان و قرائت دعای امام رضا(ع) برای فرج امام زمان توسط حجت الاسلام فیروزی نیا، دیگر برنامه های روز زیارتی در صحن پیام اعظم(ص) خواهد بود.

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، برنامه‌هایی را نیز برای اجرا در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر پیش بینی کرده است. برنامه بامدادی این صحن از ساعت 4 صبح یکشنبه 23 ذی القعده و با قرائت زیارت مخصوص امام رضا(ع) توسط مهدی نیکبخت آغاز شد.

بخش دوم برنامه های این صحن، شامل برنامه‌های شامگاهی است که از ساعت 19:40 آغاز می شود. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اسلامی فر سخنرانی خواهد کرد و ذاکر اهل بیت(ع) مهدی منصوری نیز زیارت امین الله را همراه با زائران قرائت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: