۰

اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برگزار می‌شود + لینک ها

مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)، اجلاس بین‌المللی ۱۰۰۰ نفر از نخبگان شیعه و جهان اسلام را برگزار می کند.
کد خبر: ۲۵۷۶۵۴
۱۵:۵۷ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام)، اجلاسی بین‌المللی با حضور 1000 نفر از نخبگان شیعه و جهان اسلام از 65 ملیت را به صورت مجازی و از راه دور برگزار می کند.

این اجلاس روز شنبه 12 تیر 1400 (مصادف با ۲۲ ذو القعدة ۱۴۴۲) از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 12:30 ظهر برگزار خواهد شد.

اجلاس در تالار قدس در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (علیهما السلام) برگزار می شود.

ویژگیهای اجلاس، میثاق جمع هزار نفره از فرهیختگان با گرایش رونمایی از مظاهر مظلومیت طفل شیرخوار کربلا و ابلاغ این پیام به جهان بشری، بهره گیری از ظرفیت اساتید و محققین حوزه و دانشگاه و سخنرانان، شعرا، ستایشگران اهل بیت علیهم السلام در جهان و حضور مسئولین شبکه های تلویزیونی و رسانه ای داخلی و خارجی است.

اهداف اجلاس، روشنگری و اقامه برهان در جهت جهانی‌سازی نهضت حسینی علیه السلام و ظرفیت تقریب المذاهبی و تقریب الادیانی و حیات‌بخش آن، بررسی ابعاد مظلومیت حضرت علی اصغر علیه السلام و اینکه با طرح این مظلومیت می‌توان برای آحاد جامعه بشری این سوال بزرگ را طرح نمود که: بای ذنب قتلت ؟ و تهییج عواطف انسانی مادران آزاده در سراسر جهان در جهت گفتمان سازی منجی موعود برای تربیت فرزندان خویش به عنوان یاوران ظهور است.

اجلاس بین‌المللی ۱۰۰۰ نفر از نخبگان شیعه و جهان اسلام در اینستاگرام از طریق این لینک، در آپارات از طریق این لینک، در اسکایپ از طریق این لینک و نیز سایت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام) از طریق این لینک به صورت زنده پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: