۰

گروه اسلام هراس در کانادا در لیست گروه های تروریستی

کانادا گروه های افراطی بیشتری را به لیست تروریسم اضافه کرد و شورای مسلمان این اقدام را یک گام مهم و حرکت رو به جلو توصیف کرد.
کد خبر: ۲۵۷۶۱۷
۰۹:۰۹ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، کانادا گروه های افراطی بیشتری را به لیست تروریسم اضافه کرد و شورای مسلمان این اقدام را یک گام مهم و حرکت رو به جلو توصیف کرد.

دولت کانادا در بیانیه ای اعلام کرد که سه گروه افراطی سفیدپوست دیگر از جمله سازمانی که سابقه حمله به مسلمانان دارد را به لیست تروریستی خود اضافه کرده است.

«بیل بلر» ، وزیر امنیت عمومی کانادا اعلام کرد که «Arike Strikeforce» و یک گروه نئو نازی آمریکایی نیز در این لیست قرار گرفتند.

بلر گفت : گروه « The Three Percenters » که سابقه حمله به مسلمانان را دارد همچنین اقدام به آدم ربایی را در پرونده خود دارد.

«مصطفی فاروق » ، مدیر اجرایی شورای ملی مسلمانان کانادا با استقبال از از اقدام دول گفت که از پیش زمینه گروه « The Three Percenters » به خوبی آگاه است.

فاروق در بیانیه ای که خبرگزاری آناتولی آن را منتشر کرده است نوشت: این گروه سابقه بمب گذاری در مساجد و حمله به تجمعات را در کارنامه خود دارد.

مدیر اجرایی شورای ملی مسلمانان کانادا گفت که اضافه کردن برخی گروه ها به فهرست تروریست ها اقدام صحیحی است و به ویژه با برگزاری نشست سراسری اسلام هراسی در اواخر ماه جولای قابل تحسین است.

hkjihd \dhl

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: