۰

راه‌اندازی وب سایتی توسط مرکز حقوق بشر و دموکراسی اروپا علیه آل خلیفه

منابع خبری از راه‌اندازی وب سایتی توسط مرکز حقوق بشر و دموکراسی اروپا برای مستند کردن نقض‌های رژیم آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی بحرین خبر دادند.
کد خبر: ۲۵۶۴۸۳
۰۶:۳۸ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع خبری از راه‌اندازی وب سایتی توسط مرکز حقوق بشر و دموکراسی اروپا برای مستند کردن نقض‌های رژیم آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی بحرین خبر دادند.

مرکز حقوق بشر و دموکراسی اروپا (ائتلاف نهادهای حقوقی غیر دولتی) وب سایتی را برای مستند و ثبت کردن نقض های صورت گرفته توسط رژیم آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی در بحرین و در راس آنها "حسن مشیمع" رهبر مخالفان سیاسی این کشور راه اندازی کرد.

طبق این گزارش، این وب سایت که گام مهمی در چارچوب اقدامات صورت گرفته برای آزادی مشیمع و دیگر افرادی است که اتهامات مخالفت سیاسی علیه آنها مطرح شده است، با تلاش مشترک پسر مشیمع و تعدادی از قانونگذاران اروپایی و انگلیسی راه اندازی شده است.

این وب سایت شامل بخش‌های مختلفی ازجمله یک جدول زمانی برای ثبت تمامی اتفاقات رخ داده و نقض‌های صورت گرفته علیه مشیمع، بخش وضعیت جسمانی او و بخش شرایط زندگی در داخل زندان های آل خلیفه و انواع شکنجه زندانیان به زبان عربی و انگلیسی است.

حسن مشیمع (۷۲ ساله) رهبر مخالفان سیاسی بحرین به حبس ابد محکوم شده و گفته می‌شود که در زندان وضعیت جسمانی وخیمی دارد.

انتهای پیام

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: