۰

کشف سکوی پرتاب راکت در بغداد+ تصاویر

نهادهای نظامی عراق از کشف یک سکوی پرتاب راکت در پایتخت این کشور و خنثی سازی حمله راکتی به یکی از مقرهای مهم این شهر خبر می دهند.
کد خبر: ۲۵۶۲۹۵
۰۹:۲۷ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، نهادهای نظامی عراق از کشف یک سکوی پرتاب راکت در پایتخت این کشور و خنثی سازی حمله راکتی به یکی از مقرهای مهم این شهر خبر می دهند.

 هسته اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق بعد از ظهر روز (جمعه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که نیروهای تیپ ششم لشکر دوم پلیس فدرال موفق شدند یک سکوی پرتاب راکت را در منطقه «حی الجهاد» در جنوب غرب شهر بغداد، پایتخت این کشور کشف و ضبط کنند.

در ادامه این بیانیه که خبرگزاری رسمی عراق (واع) آن را منتشر کرده، آمده که سکوی مذکور حاوی سه راکت آماده شلیک «کاتیوشا» بوده با این حال نیروهای مهندسی توانستند آن را بدون هیچ گونه رویداد قابل ذکری، خنثی کنند.

در همین حال، فرماندهی عملیات بغداد نیز در بیانیه ای تاکید کرد که تلاش برای هدف قرار یکی از مقرهای مهم در این شهر به وسیله راکت های کاتیوشا خنثی شده است.

فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه خود در این باره تایید کرده که نیروهای لشکر دوم پلیس فدرال عراق با استناد به اطلاعات دریافتی از یکی از منابع خود، توانستند یک سکوی دست ساز پرتاب راکت که حاوی سه راکت آماده شلیک کاتیوشا بوده را در حومه حی الجهاد در منطقه «الکرخ» به عنوان بخش غربی این شهر خنثی کنند.

کشف سکوی پرتاب راکت در بغداد+ تصاویر

کشف سکوی پرتاب راکت در بغداد+ تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: