۰

اطلاعیه سطوح عالی حوزه درباره قطع احتمالی برق در زمان برگزاری آزمون

قطع شدن احتمالی برق در زمان امتحانات اجتناب‌ناپذیر و خارج از اختیار می‌باشد لذا جهت بی‌نیازی از برق سراسری توصیه می‌شود در صورت امکان از لپ تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه مناسب و بسته‌های اینترنتی آن استفاده نمایید.
کد خبر: ۲۵۶۱۴۷
۱۰:۳۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، قطع شدن احتمالی برق در زمان امتحانات اجتناب‌ناپذیر و خارج از اختیار می‌باشد لذا جهت بی‌نیازی از برق سراسری توصیه می‌شود در صورت امکان از لپ تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه مناسب و بسته‌های اینترنتی آن استفاده نمایید.

طلاب محترم سطوح عالی حوزه علمیه قم با توجه به قطعی و نوسانات مکرر برق در سراسر کشور و وضعیت موجود، توجه به چند تذکر خالی از لطف نیست؛

امتحانات خردادماه ۱۴۰۰ در زمان مقرر و مطابق برنامه اعلام‌شده، برگزار خواهد شد و چنانچه طلاب محترم در امتحانات مجازی مذکور به جهت قطع شدن برق با اختلال و مشکل روبرو شوند در اولین فرصت، تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.


همچنین قطع شدن احتمالی برق در زمان امتحانات اجتناب‌ناپذیر و خارج از اختیار می‌باشد لذا جهت بی‌نیازی از برق سراسری توصیه می‌شود در صورت امکان از لپ تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه مناسب و بسته‌های اینترنتی آن استفاده نمایید.

جهت اطلاع از جزئیات بیشتر به لینک @amoozesh_hozeh مراجعه نمایید.

انتهای پیام

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: