۰

انجام زیارت نیابتی از طرف ۱۸۹۴۷۱ زائر طی ماه رمضان در شبکه الکفیل

شعبه فناوری اطلاعات و شبکه ها ووابسته به بخش رسانه آستان قدس عباسی از انجام زیارت نیابتی از طرف ۱۸۹ هزار و ۴۷۱ زائر در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۸۶۷
۱۳:۲۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، شعبه فناوری اطلاعات و شبکه‌ها، وابسته به بخش رسانه آستان قدس عباسی اعلام کرد: از طریق پنجره زیارت نیابتی در وبسایت شبکه جهانی الکفیل، 189 هزار و 471 زائر در داخل و بیرون عراق در ماه رمضان شرکت کرده و زیارت نیابتی از طرف آنان انجام گرفت.هدف از انجام زیارت نیابتی، زیارت از طرف تمام کسانی است که به دلیل شرایط بهداشتی موجود و پیامدهای ویروس همه‌ گیر کرونا، امکان انجام زیارت حضوری را ندارند. این فعالیت با همکاری بخش خادمان سادات در آستان قدس به اجرا در آمد.

حیدر طالب عبد الامير، مسئول بخش فناوری اطلاعات و شبکه ها با اشاره به اینکه وبسایت شبکه جهانی الکفیل به طور مستمر در تمام موسم‌ های عبادی و از جمله ماه مبارک رمضان، برنامه‌ عبادی ویژه ای را از طریق پنجره زیارت نیابتی خود برگزار می ‌کند، اظهار کرد: این برنامه ویژه نیز از اول ماه رمضان آغاز تا پایان عید فطر ادامه داشت و تنوع این برنامه ها در ماه رمضان، آمار ثبت نام کنندگان زیارت نیابتی را افزایش داد.

این برنامه شامل بخش‌های مختلفی بود که از مهم ترین آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد: زیارت روزانه امام حسین و برادر ایشان حضرت عباس(ع).

- شرکت در ختم ترتیل قرآن کریم که در مرکز قرآن الکریم آستان قدس عباسی.

- انجام برخی از اعمال مخصوص این ماه پرفضیلت از جمله قرائت دعای افتتاح و سایر ادعیه.

- انجام زیارت خاصه امام حسن مجتبی (ع) در سالروز ولادت ایشان در مدینه منوره و در جوار مزار مطهر ایشان.

- انجام اعمال مخصوص شب ‌های مبارک قدر.

- انجام زیارت مخصوص امیرالمؤمنین (ع) در سالروز شهادت ایشان و در جوار حرم مطهر حضرت علی(ع).

گفتنی است، زیارت نیابتی، یکی از خدمات مهمی است که شبکه جهانی الکفیل به بازدیدکنندگان این سایت ارائه می دهد و در سال گذشته، یک میلیون و 168 هزار و 608 زائر از کشورهای مختلف جهان و از طریق سایت به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، ترکی، اردو، فرانسوی، سواحیلی و آلمانی ثبت نام کرده و زیارت نیابتی از طرف آنان انجام شد.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: