۰

ادامه سریال ترورها در عراق

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، وضعیت سلامتی الغزالی پایدار نیست و وی به شدت از ناحیه سر زخمی و برای مداوا به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده است.
کد خبر: ۲۵۵۶۲۶
۱۴:۵۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، منبع مذکور همچنین اعلام کرد، وضعیت سلامتی الغزالی پایدار نیست و وی به شدت از ناحیه سر زخمی و برای مداوا به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده است.

یک منبع امنیتی از تلاش برای ترور یک خبرنگار عراقی در استان «الدیوانیه» واقع در جنوب این کشور توسط اشخاصی ناشناس در صبح امروز (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، این منبع امنیتی اعلام کرد، افراد مسلح ناشناس امروز در حالی که سوار بر موتور سیکلت بودند به سمت «احمد حسن الغزالی»، خبرنگار شبکه «الفرات» وابسته به عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق شلیک کردند و وی از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفت.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، وضعیت سلامتی الغزالی پایدار نیست و وی به شدت از ناحیه سر زخمی و برای مداوا به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده است.

این منبع امنیتی اعلام کرد، نیروهای امنیتی عراق تحقیق در خصوص این حادثه را برای شناسایی هویت این اشخاص مسلح و مشخص شدن دلایل و انگیزه‌های ارتکاب این جنایت آغاز کرده‌اند.

تلاش برای ترور خبرنگار عراقی یک روز پس از ترور «ایهاب الوزنی» از فعالان اعتراضات مردمی در استان کربلا انجام شد.

ترور فعالان عراقی طی دوره اخیر به ویژه پس از اعتراضات مردمی که از سپتامبر گذشته آغاز شده، افزایش یافته است.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی عراقی از زخمی شدن یک افسر اطلاعاتی در پی تلاش برای ترور وی در غرب بغداد خبر داد.

این منبع اعلام کرد، اشخاصی ناشناس و مسلح به سمت یکی از افسران اطلاعاتی در منطقه «حی العامل» در غرب بغداد تیراندازی کردند و در نتیجه آن این شخص به شدت زخمی شد و این افراد مسلح پا به فرار گذاشتند.

این امر همزمان با ترور خبرنگار الفرات در شهر «الدیوانیه» صورت گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: