۰

اوقاف مصر درباره برپایی نماز تجهد در مساجد هشدار داد

وزارت اوقاف مصر با هشدار شدید به ادارات مساجد این کشور درباره برپایی نماز تهجد، اعلام کرد: در چارچوب اقدامات پیشگیرانه این وزارت خانه در مواجهه با بیماری همه گیر کرونا؛ با برکناری افرادی که مسئول این کار هستند، آنها را مجازات می کند.
کد خبر: ۲۵۵۴۰۰
۱۵:۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، وزارت اوقاف مصر با هشدار شدید به ادارات مساجد این کشور درباره برپایی نماز تهجد، اعلام کرد: در چارچوب اقدامات پیشگیرانه این وزارت خانه در مواجهه با بیماری همه گیر کرونا؛ با برکناری افرادی که مسئول این کار هستند، آنها را مجازات می کند.

این وزارت خانه در پستی در صفحه رسمی خود در فیس بوک، اعلام کرد: «برپایی نماز تجهد در مساجد مجاز نیست، و پایان خدمت در اوقاف، مجازات کسی است که اجازه برپایی آن را بدهد یا در آن شرکت کند».

این وزارتخانه خواستار این شد که مردم در خانه های خود نماز تهجد را بخوانند.
وزارتخانه دو هفته قبل، از برگزاری اعتکاف یا سفره های افطار در مساجد اخطار داده بود.

وزارت اوقاف مصر افزود: با توجه به اینکه نقض این دستورات، نقض نظم عمومی است و عمدا زندگی مردم را به خطر می اندازد؛ اقدامات قانونی بازدارنده ای را علیه هر شخص یا گروهی که این دستورالعمل ها را نقض کند انجام خواهد داد.

وزارت اوقاف مصر، بر پایی نماز تراویج در رمضان را بر اساس دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی در نمازها و دیگر اقدامات برای حفظ سلامتی نمازگزاران، مجاز دانسته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: