۰

تغییرهای الکاظمی در ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق سپهبد «سعد معن» را به سمت رئیس، سرلشکر «یحیی رسول» را نائب رئیس و سرلشکر «تحسین الخفاجی» را به عنوان سخنگوی ستاد اطلاع رسانی امنیتی این کشور منصوب کرد.
کد خبر: ۲۵۵۲۳۶
۱۴:۵۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق سپهبد «سعد معن» را به سمت رئیس، سرلشکر «یحیی رسول» را نائب رئیس و سرلشکر «تحسین الخفاجی» را به عنوان سخنگوی ستاد اطلاع رسانی امنیتی این کشور منصوب کرد.

 الکاظمی که فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق را نیز برعهده دارد، با صدور حکمی دست به اصلاح و تغییر در ساختار ستاد اطلاع رسانی امنیتی این کشور زد.

بنابر این حکم که از سوی دفتر نخست وزیری عراق منتشر شده است، از این پس سپهبد سعد معن مدیر اداره روابط و رسانه وزارت کشور، رئیس ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق خواهد بود.

نخست وزیر عراق همچنین سرلشکر «یحیی رسول» را به عنوان نائب رئیس و سرلشکر «تحسین الخفاجی» را به سمت سخنگوی این ستاد منصوب کرد.

بر پایه این حکم، ۱۳ نفر از مدیران نهادهای امنیتی عضو این ستاد هستند و مسئولیت آن ارایه توضیح درباره حوادث امنیتی و پاسخ به شایعه‌ها خواهد بود.

«ستاد اطلاع رسانی امنیتی» مهم‌ترین دستگاه خبری و نهاد رسانه‌ای عراق در حوزه اطلاع رسانی درباره حوادث گوناگون امنیتی از جمله حوادث تروریستی و حملات موشکی و راکتی است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: