۰

قول وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن طلاب

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیداربا آیت الله مهدوی "امام جمعه موقت و نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حوزه مسکن به‌عنوان یکی از تکالیف وزارت را ه و شهرسازی 1.3 میلیون واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل شده و 30 هزار واحد باقیمانده نیز در شرف تکمیل است.
کد خبر: ۲۵۴۹۹۷
۰۹:۲۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیداربا آیت الله مهدوی "امام جمعه موقت و نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حوزه مسکن به‌عنوان یکی از تکالیف وزارت راه و شهرسازی 1.3 میلیون واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل شده و 30 هزار واحد باقیمانده نیز در شرف تکمیل است.

وی با بیان اینکه یک نهضت خانه‌سازی در سراسر کشور برپا شده استف گفت: در حوزه مسکن طرح جدیدی با عنوان اقدام ملی مسکن پایه‌گذاری کردیم که در حال حاضر 530 هزار واحد در شکل‌های مختلف در حال ساخت است.

اسلامی اجرای بازآفرینی شهری را از دیگر اقدامات عملیاتی وزارت راه و شهرسازی برشمرد و گفت: به منظور ساماندهی بافت‌های فرسوده و کاهش حاشیه‌نشینی‌ها براساس تدابیر اندیشیده شده در قالب اجرای طرح بازآفرینی شهری، پروژه‌های فعالی را در سراسر کشور داریم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار کرد: برای حل مشکل مسکن طلاب چاره‌اندیشی شده به این طریق که درصدی از مساکن طرح ملی مسکن به این عزیزان واگذار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: