۰

ممنوعیت جلسات قرآن و نماز جماعت در مساجد

هر گونه تجمع در فضای بسته مساجد با عنوان برگزاری مراسم قرائت قران یا نماز جماعت در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است ، بانیان و امامان نماز جماعت مساجد در صورت تجمع حتما تذکر دهند.
کد خبر: ۲۵۴۷۵۷
۱۶:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، هر گونه تجمع در فضای بسته مساجد با عنوان برگزاری مراسم قرائت قران یا نماز جماعت در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است ، بانیان و امامان نماز جماعت مساجد در صورت تجمع حتما تذکر دهند.

حسین فرشیدی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تبریک ماه رمضان گفت: با توجه به شرایط بحرانی و پیک کرونا در استان برگزاری هرگونه تجمع در شهرستانهای با وضعیت قرمز و نارنجی بسیار خطرناک و فاجعه بار خواهد بود.

وی هشدار داد: سرعت انتشار ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی به حدی بالا است که هر گونه تجمع در فضای باز نیز موجب گسترش بیماری خواهد شد؛ لذا برگزاری نماز جماعت، قرائت قرآن و دعا در فضای بسته مساجد سرایت بیماری را دو چندان خواهد کرد.

فرشیدی بیان کرد: مساجد در ماه مبارک رمضان باز است؛ انتظار می رود هیئت های امنا و مذهبی مساجد با استفاده از بلندگوها و تریبون مسجد در این ماه مبارک در اطلاع رسانی و آموزش همگانی و انتقال پیام های آموزشی و بهداشتی از بلندگوهای مساجد کمک کنند .

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: