۰

طرح های امنیتی عراق برای تامین امنیت زائران در ماه رمضان

نیروهای امنیتی عراق در استان های بغداد، واسط و کربلاء، برنامه های امنیتی ویژه ای را در ماه رمضان تدارک دیده اند.
کد خبر: ۲۵۴۶۷۰
۰۹:۴۸ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای امنیتی عراق در استان های بغداد، واسط و کربلاء، برنامه های امنیتی ویژه ای را در ماه رمضان تدارک دیده اند.

سرلشکر «عبد الکریم اسماعیل عبد» رئیس پلیس بغداد در بیانیه ای مطبوعاتی اظهار داشت: مکانیسم جدید امنیتی شامل استقرار گشت ها و نیروهای امنیتی در نزدیکی بازارهای عمومی و مکان های دارای تجمع گسترده شهروندان، به منظور جلوگیری از بروز هرگونه نقص امنیتی در این مناطق است.

سرلشکر «احمد صالح» فرامانده پلیس واسط نیز گفت: فرماندهان استان، آماده سازی برای اجرای یک طرح امنیتی جدید برای ماه مبارک رمضان را پایان رسانده اند و در آن همه نهاد های امنیتی مشارکت می کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که این طرح شامل دو محور است که مسؤولیت حفاظت از مناطق مسکونی ، خیابان ها و مساجد و حسینیه ها بر عهده پلیس است و مسؤولیت حفاظت از حومه و ورودی و خروجی ها بر عهده نیروهای ویژه است.

سرتیپ «علاء الغانمی»، مدیر رسانه ای فرماندهی پلیس کربلاء نیز اعلام کرد: نیروهای امنیتی طرح های ویژه ماه رمضان را آغاز کرده اند.

وی اظهار داشت این برنامه ها طی یک یک کنفرانس امنیتی گسترده تهیه شده است و هدف از آن حفاظت حد اکثری از شهروندان و زائرین است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: