۰

واکنش انصارالله به طرح صلح ریاض

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به طرح اعلام شده از سوی عربستان برای پایان بحران در یمن، تاکید کرد: عربستان سعودی خودش بخشی از جنگ در یمن است و باید فورا محاصره علیه یمن به پایان برسد.
کد خبر: ۲۵۴۳۰۶
۱۶:۲۴ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به طرح اعلام شده از سوی عربستان برای پایان بحران در یمن، تاکید کرد: عربستان سعودی خودش بخشی از جنگ در یمن است و باید فورا محاصره علیه یمن به پایان برسد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله در گفتگو با رویترز به طرح ارائه شده از سوی عربستان سعودی در زمینه پایان جنگ در یمن واکنش نشان داد. وی ضمن تاکید بر این مساله که این طرح هیچ مساله جدیدی را به همراه ندارد، گفت: عربستان سعودی خودش بخشی از جنگ در یمن است و باید فورا محاصره هوایی، زمینی و دریایی علیه یمن را متوقف کند.

عبدالسلام افزود: هر طرحی که در آن این دو موضوع لحاظ نشود که یمن با یک تجاوز مواجه است و اینکه محاصره علیه یمن باید فورا برچیده شود، طرح جدیدی نیست و نتیجه‌بخش نخواهد بود.

پیشتر فیصل بن فرحان وزیرخارجه عربستان سعودی بدون اشاره به نقش مستقیم ریاض در تجاوز و محاصره شش ساله علیه یمن، از ارائه طرحی برای پایان بحران در این کشور خبر داده بود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: