۰

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شهادت امام موسی کاظم(ع)

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) همزان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اعلام شد.
کد خبر: ۲۵۳۴۲۹
۰۹:۵۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، مراسم عزاداری و برنامه‌های مذهبی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دوشنبه شب هم‌زمان با شب شهادت، مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی و مداحی سید رضا نریمانی و همچنین سه شنبه شب مراسمی به مناسبت شام شهادت نیز با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران و مداحی سید رضا نریمانی در حرم برگزار می‌شود.

همچنین صبح روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و مداحی عباس حیدرزاده دنبال می‌شود.

قبل از نماز ظهر و عصر، محفل عزاداری با مداحی یاسین شیخ‌زاده و سخنرانی حجت‌الاسلام بیگدلی و همچنین محفل دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مداحی حسن حیدرزاده برگزار می‌شود.

زائران و مجاوران حرم مطهر بعد از نماز ظهر و عصر روز سه شنبه نیز از سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی‌نژاد بهره‌مند خواهند شد و قبل از نماز مغرب و عشاء نیز حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری در حرم مطهر به ایراد سخن و سید علی حسینی‌تبار به مداحی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: