۰

طرز تهیه بیسکوییت میکادو در منزل خوشمزه و آسان

بیسکوییت میکادو را همه‌ی ما امتحان کرده ایم. این نوع بیسکوییت یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین بیسکوییت‌های موجود در بازار است. اما اگر نمی‌خواهید آن را از بازار خریداری کنید، می‌توانید به راحتی در منزل تهیه کنید. با ما باشید.
کد خبر: ۲۵۳۰۷۱
۱۵:۳۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

«شیعه نیوز»: بیسکوییت میکادو را همه‌ی ما امتحان کرده ایم. این نوع بیسکوییت یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین بیسکوییت‌های موجود در بازار است. اما اگر نمی‌خواهید آن را از بازار خریداری کنید، می‌توانید به راحتی در منزل تهیه کنید. با ما باشید.

بیسکوییت میکادو را بیشتر با نام ویفر می‌شناسیم. این نوع بیسکوییت طعم‌های مختلفی از جمله موزی، پرتقالی، شکلاتی و ... دارد و بچه‌ها به آن علاقه زیادی دارند. بیسکوییت میکادو بافت نازکی دارد و به راحتی خرد می‌شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خوراکی‌های خانگی درست کنید، می‌توانید این بیسکوییت خوشمزه را در منزل تهیه کنید. در ادامه شما را با طرز تهیه آن آشنا خواهیم کرد.

مواد لازم جهت تهیه ویفر:

آرد نخودچی یک لیوان
آرد سفید یا آرد گندم دو لیوان
پودر قند سه چهارم لیوان
کره صد گرم
روغن مایع سه چهارم لیوان
پودر کاکائو ۲ قاشق غذاخوری
پودر دارچین ۲ قاشق غذاخوری
نان میکادو ۶ ورق

روش تهیه بیسکوییت میکادو:

آرد الک شده و آرد نخودچی را با هم مخلوط و به مدت ده دقیقه تفت می‌دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود، کره و روغن مایع را اضافه و هم می‌زنیم در ادامه پودر کاکائو و پودر دارچین را هم اضافه کرده و در نهایت پودر قند را اضافه می‌کنیم.

مواد ما نباید خیلی شل و خیلی سفت باشد. باید خیلی راحت روی نان میکادو پهن شود. در این مرحله از طرز تهیه شیرینی میکادو، نان میکادو را روی سطح کار می‌گذاریم و تا وقتی مواد گرم است روی نان با پالت بصورت نازک پهن می‌کنیم و بعد لایه بعدی.

همین طور تا آخر ادامه می‌دهیم و با دست روی هم فشار می‌دهیم تا خوب بچسبد و تقریبا یک ساعت داخل یخچال قرار می‌دهیم. از یخچال که خارج کردیم با چاقو برش دلخواه میزنیم و باشکلات تخته‌ای تزیین می‌کنیم.

منبع: دلگرم

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: