۰

با سه کلیک ویزای امارات بگیر

صدور ویزای امارات برای ایرانیان مجددا از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۸۵۹
۱۰:۱۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

«شیعه نیوز»: امارات متحده عربی در سال گذشته در پی شیوع کرونا مرزهای خود را به روی گردشگران بیش از ۱۵ کشور مسلمان از جمله ایران بست. خوشبختانه در پی تلاش‌های شدید مسئولان ایرانی صدور ویزای دبی و امارات برای ایرانیان مجدداً آغاز و تور دبی از سر گرفته خواهد شد با ما همراه باشید تا از نحوه اخذ ویزای امارات و نکات مهم در این زمینه آگاهی کسب کنید.

با سه کلیک ویزای امارات بگیر

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

  شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

با سه کلیک ویزای امارات بگیر

 

امارات متحده عربی یکی از مجلل‌ترین و محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری جهان محسوب می‌شود که در خاورمیانه و در حوزه خلیج فارس واقع شده است. مراکز خرید گوناگون، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری و آسمان خراش‌های این کشور موجب شده است تا گردشگران خارجی همه ساله این مقصد را به عنوان مکانی برای سفرهای تفریحی خود انتخاب کنند.

امارات متحده عربی انواع مختلفی ویزا دارد که آن‌ها را می‌توان به توریستی، ترانزیتی، تحصیلی، کاری و فوری تقسیم بندی کرد. برای اخذ هر یک از این ویزاها بسته به نوع کفیل، مراحل متفاوتی را باید سپری کرد. برای دریافت ویزای امارات نیاز به وقت سفارت و مصاحبه و انگشت نگاری نیست و همه مراحل به صورت آنلاین انجام خواهد شد. گذرنامه دارای اعتبار، عکس 3*4 با پس زمینه سفید و چک ضمانت ازجمله ضروری‌ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای امارات محسوب می‌شود.

انواع ویزای امارات

در ادامه هر یک از انواع ویزای امارات به صورت خلاصه معرفی خواهد شد.

  • ویزای ترانزیتی که تنها ۴۶ ساعت الی ۹۶ ساعت اعتبار دارد و قابل تمدید نیست.
  • ویزای توریستی که انواع مختلفی دارد و مدت اعتبار آن بسته به انواع مختلف از ۱۴ روز تا سه ماه قابل تغییر است. همچنین در برخی مواقع فرد می‌تواند تاریخ اعتبار ویزای توریستی خود را تمدید کند.
  • ویزای تحصیلی، چنانچه فردی قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها یا مدارس دوبی را داشته باشد، باید ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کند. مدت اعتبار این ویزا در مقطع کارشناسی سه تا چهار سال، در مقطع کارشناسی ارشد حدود دو سال و در مقطع دکترا سه تا چهار سال خواهد بود. همچنین فرد برای دریافت ویزا باید گواهی پذیرش دانشگاه کشور امارات را ضمیمه پرونده کند. علاوه بر این دانشجو می تواند خانواده خود را نیز به همراه خود ببرد.

 

مراحل اخذ ویزای امارات

مسافران برای اخذ ویزای امارات باید حتماً یک کفیل داشته باشند. این کفیل می‌تواند یک شخص، شرکت، سازمان و غیره باشد. در ویزاهای توریستی آژانس‌های هواپیمایی و هتل‌ها و سازمان‌های گردشگری کفیل مسافر محسوب می‌شوند. در ویزای کاری و تحصیلی شرکت و دانشگاه محل پذیرش فرد متقاضی مسئولیت کفالت وی را برعهده خواهند داشت.

با سه کلیک ویزای امارات بگیر

 

نکات مهم هنگام اخذ ویزای امارات

  • سفارت امارات متحده عربی هیچ مسئولیتی برای صدور ویزا بر عهده ندارد و به همین دلیل برای اخذ ویزا نیاز به مصاحبه حضوری با فرد متقاضی نخواهد بود و پیگیری امور صدور ویزا بر عهده اداره کار و مهاجرت امارات متحده عربی است.
  • مدت زمان اعتبار ویزا در امارات متحده عربی از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه مسافر پس از اتمام مدت اعتبار ویزای خود در این کشور بماند باید جریمه‌های نقدی سنگینی پرداخت کند و حتی در برخی موارد زندانی خواهد شد.
  • مرحله صدور ویزای دبی و امارات به دو صورت عادی و فوری سپری می‌شود که به ترتیب ۷ روز کاری و ۲ روز کاری زمان می‌برد.
  • زنان مجرد حتما باید یک همراه به این کشور با خود ببرد و در غیر این صورت جریمه سنگین و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود. همچنین چنانچه قصد سفر به امارات را داشته باشند باید آدرس هتل محل اقامت و یک چک ضمانت بازگشت به کشور خود را نیز به همراه سایر مدارک به مسئول مربوطه ارائه کنند.
  • داشتن قرص‌های خواب آور و آرام بخش، مسکن و قرص‌های حاوی کدئین و هرگونه مواد مخدر در کشور امارات ممنوع است و در صورت مشاهده جریمه‌های سنگینی در پی خواهد داشت.
  • مسافر هنگام تقاضای اخذ ویزا باید فرودگاهی که از آن قصد ورود به دبی را دارد، در فرم درخواست خود ذکر کند.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای امارات متحده عربی

  • داشتن کپی رنگی از همه صفحات کارت ملی و شناسنامه خود و همراهان
  • داشتن اسکن رنگی از کلیه صفحه‌های گذرنامه که حداقل از زمان ورود به امارات ۶ ماه اعتبار داشته باشد
  • ارائه فرم تعهد نامه

امارات متحده عربی علاوه بر ویزای کوتاه مدت ویزاهای بلندمدتی نیز دارد که بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد سرمایه ‌گذاری در امارات متحده را دارند. افرادی که تقاضای اخذ ویزای ۵ ساله و ۱۰ ساله امارات را دارند، باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • در امارات به مبلغ ۱۰ میلیون درهم سرمایه گذاری کنند.
  • ۱۰ میلیون درهم در اوراق قرضه امارات قرار دهند.
  • یک کارخانه یا شرکت با حداقل سرمایه ۱۰ میلیون درهم راه اندازی کنند.
  • در یک شرکت در حال کار و یا در حال تاسیس در امارات سرمایه ‌گذاری و شراکتی به ارزش ۱۰ میلیون درهم داشته باشند.
  • توجه داشته باشید این ۱۰ میلیون درهم باید قابل وصول باشد.

 فرد سرمایه گذار می‌تواند خانواده خود را نیز همراه خود به امارات ببرد.

با سه کلیک ویزای امارات بگیر

نحوه دریافت ویزا و وقت سفارت ویزای امارات

خوشبختانه سرویس دریافت ویزای امارات به صورت آنلاین است و افراد می‌توانند به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام به پرداخت هزینه‌های ویزا نموده، و برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنند. گذرنامه فردی که قصد ورود به امارات را دارد باید حداقل از زمان ورود ۶ ماه اعتبار داشته باشد و به صورت ماشینی تایپ شده باشد، در غیر این صورت فاقد اعتبار خواهد بود.

توجه داشته باشید چنانچه قصد دارید به کشور امارات مهاجرت کنید و اقامت و تابعیت این کشور را بگیرید، اصلا گزینه مناسبی را انتخاب نکرده‌اید. زیرا هیچ کس از طریق مهاجرت به امارات نمی‌‌تواند اقامت دائم و گذرنامه اماراتی را دریافت کند.

توجه داشته باشید در شرایط وجود اپیدمی کرونا فرد قبل از پرواز به امارات حداکثر چهار روز قبل باید اقدام به انجام تست پی سی آر کرونا کرده، اصل نتیجه به همراه یک کپی از آن را به مسئول پذیرش فرودگاه تحویل دهد. البته کودکان کمتر از دو سال نیازی به انجام تست کرونا نخواهند داشت. توجه داشته باشید شرکت‌های هواپیمایی هیچ مسئولیتی در قبال کالاهای مسافران قبول نمی‌کنند، پس همواره هنگام مسافرت از وسایل شخصی خود محافظت کنید.

شما برای دریافت ویزای امارات تنها کافیست مدارک خود را به کارشناسان مربوطه‎ی بخش صدور ویزای سه کلیک و دلتابان( (deltaban.comارائه دهید تا در کمترین زمان و بدون هیچ دغدغه‌ای تدارک سفر دلنشینی را برای خود بچینید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 

آدرس سایت:

https://deltaban.com

https://3click.com

شماره تماس: 02122222426

آدرس:خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد پلاک 1166

ایمیل:info@deltaban.com  و info@3click.com

و همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید.

https://deltaban.com/reissuance-uae-visa/

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: