۰

ایده های ساده ولی جذاب برای تزیین کادوی روز پدر

تزیین کادوی روز مرد و پدر باید یک تزیین مردانه و شیک باشد. مهم نیست که هدیه شما برای روز مرد جوراب و یا دستمال گردن باشد برای تنوع تزیین شیک انتخاب کنید.
کد خبر: ۲۵۲۵۴۱
۱۱:۱۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۹

«شیعه نیوز»: تزیین کادوی روز مرد و روز پدر را با سلیقه و خلاقیت خودتان انجام دهید. نوشتن یک یادداشت با ماژیک و یا چسباندن اشکال مربوط به آقایان می تواند جالب باشد. کمی زمان صرف کنید و کمی از ذوق و خلاقیت خود خرج کنید تا در عین سادگی یک کادوی به یادماندنی به همسر و پدر عزیزتان بدهید.

در بخش قبلی نکاتی را گفتیم و دانستید چطور با ساده ترین ابزار و لوازم یک تزیین خلاقانه برای هدیه ی خود داشته باشید، در این بخش هم در ادامه ی موارد قبلی به چند پیشنهاد کاربردی متناسب تزیین هدیه ی روز پدر خواهیم پرداخت.

ایده های ساده ولی جذاب برای تزیین کادوی روز پدر

مردانه بودن هدیه نباید شما را در انتخاب رنگ و تنوع طرح محود کند چرا که آقایان هم سلیقه های متنوعی دارند و به خوبی از جذابیت و خلاقیت در تزیینات استقبال میکنند پس فقط به رنگ آبی یا سورمه ای فکر نکنید، کاغذ کادوی انتخابی شما می تواند قرمز خوشرنگ و زرد جیغ باشد که با روبان یا .. تزیین شده باشد.

ماشین برای تزیین کادوی روز مرد و روز پدر میتواند جذاب و جالب باشد، اگر کادوی شما کوچک است آن را بعد از کادوپیچ کردن با کمک یک نخ کنفی ساده به سقف یک ماشین اسباب بازی وصل کنید.

ایده های ساده ولی جذاب برای تزیین کادوی روز پدر

اگر سایز کادوی شما بزرگ است، ایده ی جالبی که در این بخش از دنیای مد نمناک مشاهده می کنید مناسب شما خواهد بود، یک کاغذ ساده را دور هدیه ی خود پیچیده و طرحی از جاده روی آن بکشید و در انتها ماشین اسباب بازی را در جای مناسب قرار دهید تا همسر یا پدر شما با دیدن این تزیین برای لحظاتی لبخند به لب بیاورد.

کاغذهای رنگی و لوازم تزیینی مشابه را با توجه به سن و سلیقه ی پدرتان انتخاب کرده و روی هدیه ی خود را با آنها تزیین کنید. اگر اندازه ی هدیه ی شما اجازه ی نوشتن یادداشت را می دهد پس روی یکی از کاغذهای استفاده شده به عنوان تزیین جمله ای محبت آمیز بنویسید تا حس بهتری را همراه هدیه به او منتقل کنید.

ایده های ساده ولی جذاب برای تزیین کادوی روز پدر

البته میتوانید هدیه را در نهایت سادگی هم کادو پیچ کرده و یک کارت تزیین شده به یک جمله یا شعر زیبا را نیز به عنوان ایده ی تزیین خود انتخاب کنید. برش های طرح سیبیل و قلب برای تزیین هدیه را هم میتوانید انتخاب کنید تا تزیین هدیه ی شما ظاهری فانتزی تر داشته باشد.

پارچه و لباس اینجا هم در بین ایده ها دیده می شود، برای جالب تر شدن تزیین میتوانید هدیه را با یکی از لباس های پدر یا همسرتان بسته بندی کنید. علاوه بر لباس، کراوات ها هم به دلیل تنوع رنگ و طرح زیبایی خاصی به هدیه ی شما خواهند داد.

ایده های ساده ولی جذاب برای تزیین کادوی روز پدر

ایده های ساده ولی جذاب برای تزیین کادوی روز پدر

برای تزیین کادوی روز پدر و روز مرد با کراوات نیاز به داشتن مهارت خاصی ندارید، کافیست هدیه را به یک کاغذ ساده پیچیده و کراوات را به شکلی که می بینید دور آن بپیچید. در این بخش با توجه به ظرفیت مطلب ایده هایی را معرفی کردیم، شما با سرچی ساده به طرح های دیگر و متنوع تر هم خواهید رسید.

منبع : نمناک

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: