۰

پخت نان صلواتی در ۱۵ نانوایی ایلام در ۱۳ رجب

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: هماهنگی لازم برای پخت نان صلواتی در ۱۵ نانوایی ایلام در مناطق محروم و حاشیه‌نشین به صورت رایگان پخت می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۴۴۴
۱۰:۵۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: هماهنگی لازم برای پخت نان صلواتی در ۱۵ نانوایی ایلام در مناطق محروم و حاشیه‌نشین به صورت رایگان پخت می‌شود.

سردار «جمال شاکرمی» اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب میلاد پربرکت امیرالمؤمنین علی (ع) با تشکیل ستاد ویژه کمک مومنانه و در ادامه کمک های سپاه به نیازمندان، ۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۳۰ هزار پرس در سطح شهر ایلام و ۲۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان ها با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعت و نیز هیات های مذهبی توزیع خواهد شد، گفت: به مناسبت این روز فرخنده، تعداد ۱۵ نانوایی در سطح شهر ایلام و مناطق حاشیه نشین به پخت نان صلواتی مشغول خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، سپاه و بسیج از همان ابتدای شیوع کرونا وارد شد و روز به روز ظرفیت هایش را فعال تر کرد به گونه ای که می توان گفت امروز تمامی ظرفیت های سپاه و بسیج در خدمت مردم است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: