۰

وسایلی که هر خانمی باید در کیف خود داشته باشد

کیف خانم ها چیزی است گویی بی انتها که لوازم زیادی را از مفید گرفته تا بی فایده در خود جا می دهد. همیشه چیزهای خاصی در آن ها پیدا می شود و بعضی از آن ها نه تنها صاحب کیف بلکه دیگران را هم از موقعیت های ناخوشایند نجات می دهند. در ادامه می خواهیم درباره ی وسایل ضروری صحبت کنیم که ارزش ماندن در کیف یک خانم را دارند چون ممکن است ...
کد خبر: ۲۵۲۳۴۹
۱۱:۴۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹

«شیعه نیوز»: کیف خانم ها چیزی است گویی بی انتها که لوازم زیادی را از مفید گرفته تا بی فایده در خود جا می دهد. همیشه چیزهای خاصی در آن ها پیدا می شود و بعضی از آن ها نه تنها صاحب کیف بلکه دیگران را هم از موقعیت های ناخوشایند نجات می دهند.

در ادامه می خواهیم درباره ی وسایل ضروری صحبت کنیم که ارزش ماندن در کیف یک خانم را دارند چون ممکن است وقتی که اصلاً فکرش را نمی کنید بدون آن ها گرفتار موقعیت ناخوشایندی شوید.

۱- یک جفت جوراب اضافه

در پاییز احتمالش زیاد است که یکباره پا در گل و لای بگذارید و پاهایتان را خیس کنید. در زمستان ممکن است حتی به یک توده برف برخورید، برف داخل چکمه هایتان رود و ببینید که پاهایتان خیس شده است. به همین دلیل لازم است یک جفت جوراب اضافه در کیف خود داشته باشید. این کار به شما کمک می کند همیشه گرم بمانید.

۲- خلال دندان

بیشتر مواقع تکه ای سالاد یا آجیل در دورترین گوشه ی دهان گیر می افتد و شروع به اذیت کردن می کند. سعی نکنید با دست آن را بیرون بکشید. استفاده از خلال دندان راه بهتری است. با این حال، به خاطر داشته باشید که دهان خود را باید در دستشویی تمیز کنید نه در ملأعام.

دقت کنید که خلال دندان ها بسته بندی مناسبی داشته باشند، در غیر اینصورت کیف تان پر از خلال دندان خواهد شد.

۳- کارت شناسایی

یک کارت شناسایی مثل کارت ملی و گواهینامه همیشه باید در دسترس داشته باشید. این مدارک در بانک، ادارات، مکان های درمانی و غیره لازم می شوند.

۴- اطلاعات گروه خونی و شماره تلفن بستگان نزدیک

وسایلی که هر خانمی باید در کیف خود داشته باشد

ممکن است حادثه ای برای شما رخ دهد و خود هوشیاری لازم برای پاسخگویی را نداشته باشید در حالی که نیاز به اطلاع از نوع گروه خونی باشد. علاوه بر این اگر به طور ناگهانی به رسیدگی پزشکی نیاز پیدا کنید، لازم است اطلاعاتی از بستگان نزدیک شما موجود باشد تا نیروهای درمانی بتوانند به سرعت با آن ها تماس بگیرند و آن ها را در جریان وضعیت شما قرار دهند.

۵- ضدعفونی کننده دست

بر روی دستان ما میکروب های زیادی زندگی می کنند. بنابراین برای جلوگیری از بیماری های مختلف توصیه می شود پیش از غذا، بعد از رفتن به دستشویی و بعد از حضور در مکان های عمومی دستان را خود ضدعفونی کنید.

۶- کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب نه تنها برای روزهای گرم و آفتابی تابستان بلکه برای روزهای زمستان هم ضروری است. برای جلوگیری از پیری و سرطان پوست باید تمام روزهای سال کرم ضدآفتاب بزنید.

۷- نرم کننده لب و برق لب

هوای سرد و خشک لب ها را بسیار خشک می کند به همین دلیل لازم است همیشه یک نرم کننده لب به همراه داشته باشید چون لب ها هم مانند هر عضو دیگری از بدن به مراقبت نیاز دارند. برق لب هم در مواقعی که فرصت آرایش کردن را ندارید بسیار کمک کننده است.

۸- کرم دست

کرم مرطوب کننده دست پوست دست ها را در برابر خشکی حفظ می کند. استفاده از کرم مرطوب کننده نه تنها خوشایند است بلکه به حفظ جوانی ظاهر دست ها کمک می کند.

۹- پاوربانک و شارژر

وسایلی که هر خانمی باید در کیف خود داشته باشد

این روزها کسی بدون تلفن هوشمندش قدم از قدم برنمی دارد. ما دائماً از تلفن همراه خود برای تماس با دوستان، پیدا کردن مسیر، خواندن مطالب و جستجوی اطلاعات استفاده می کنیم. برای آنکه تلفن همراهتان در زمانی که اصلاً انتظارش را ندارید غافلگیرتان نکند بهتر است همیشه یک پاوربانک یا شارژر همراه داشته باشید.

۱۰- عطر جیبی

وسایلی که هر خانمی باید در کیف خود داشته باشد

رد عطر از آن چیزهایی است که همیشه در خاطر دیگران می ماند و حتی بعد از رفتن شما هم در محیط باقی می ماند. به همراه داشتن یک نمونه ی جیبی از عطر مورد علاقه ی خود نه چیزی تجملی بلکه حقیقتاً ضروری است.

۱۱- نوار بهداشتی

حتی اگر تا رسیدن وقت پریودتان باقی مانده باشد هم دوست یا خانم غریبه ای ممکن است به نوار بهداشتی نیاز پیدا کند. به علاوه خوب است که همیشه نوار بهداشتی در دسترس داشته باشید چون ممکن است زمان پریودتان جا به جا شود.

۱۲- شانه چوبی

موهای ژولیده همیشه بد به نظر می رسند. یک شانه ی کوچک جای زیادی نمی گیرد اما در عین حال کمک می کند ظاهرتان را همیشه مرتب نگه دارید.

۱۳- دستمال مرطوب

همانطور که ضدعفونی کننده، دست ها را در برابر میکروب ها حفظ می کند، دستمال مرطوب هم می تواند کفش ها و لباس ها را تمیز کند. اگر یکباره سسی روی شلوارتان بریزد، روی پیراهن تان قهوه بریزد یا به خاطر برخورد با یک ماشین ژاکت تان کثیف شود، این دستمال های مرطوب بسیار کمک کننده هستند.

منبع: روزیاتو

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: