۰

تایید رسمی اصابت ۴ راکت به بزرگترین پایگاه هوایی عراق

رسانه امنیتی عراق تایید کرد که بزرگ ترین پایگاه هوایی این کشور هدف حمله راکتی قرار گرفته بدون آن باعث خسارت قابل ذکری شود.
کد خبر: ۲۵۲۰۶۶
۰۹:۲۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، رسانه امنیتی عراق تایید کرد که بزرگ ترین پایگاه هوایی این کشور هدف حمله راکتی قرار گرفته بدون آن باعث خسارت قابل ذکری شود.

 هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق شامگاه روز (شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که چهار راکت «کاتیوشا» به پایگاه هوایی «بلد» در جنوب استان صلاح الدین در شمال این کشور اصابت کردند.

رسانه امنیتی عراق در بیانیه کوتاه خود همچنین تاکید کرده که حمله راکتی به پایگاه هوایی بلد در ۶۴ کیلومتری شمال شهر بغداد، پایتخت این کشور، خسارت قابل ذکری در پی نداشته است.

این در حالی است که پیشتر برخی رسانه های خبری به نقل از منابع امنیتی در عراق گزارش داده بودند که چند راکت کاتیوشا به دفتر شرکت آمریکایی «سالی پورت» در پایگاه هوایی بلد اصابت کرده و در نتیجه آن نیز، دو کارمند عراقی و آمریکایی زخمی شدند.

لازم به ذکر است که پایگاه بلد به عنوان بزرگ ترین پایگاه هوایی عراق، مقر اسکادران جنگنده های «اف-۱۶» خریداری شده از آمریکا به شمار می آید در حالی که شرکت سالی پورت نیز در زمینه تامین و نگهداری جنگنده های مذکور فعالیت می کند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: