۰

طرح حمله داعش به بغداد خنثی شد

فرماندهی عملیات حشد شعبی در بغداد امروز (شنبه) از کشته شدن والی الطارمیه و مفتی شرعی داعش در کمینی که در شمال بغداد ترتیب داده شد، خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۰۳۳
۱۵:۵۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فرماندهی عملیات حشد شعبی در بغداد امروز (شنبه) از کشته شدن والی الطارمیه و مفتی شرعی داعش در کمینی که در شمال بغداد ترتیب داده شد، خبر داد.

 فرماندهی عملیات حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای حشد شعبی توانستند بعد از درگیری با گروهی از تروریست‌های داعش؛ والی الطارمیه و مفتی شرعی داعش را در کمینی که در شمال بغداد ترتیب داده بودند، به هلاکت برسانند. این درگیری‌ها به کشته شدن سه تروریست داعشی انجامید.

در این بیانیه آمده است که این درگیری‌ها همچنین به کشته شدن سه تن از نیروهای حشد شعبی و زخمی زدن دو تن دیگر انجامید و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر، فرماندهی عملیات بغداد امروز از ناکام گذاشتن حمله داعش که قرار بود بغداد، پایتخت عراق را هدف قرار دهد، خبر داد. یکی از سرکرده‌های داعش نیز در این عملیات به هلاکت رسید.

فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه‌ای اعلام کرد: طبق داده‌های سازمان اطلاعات نظامی، لشکر ششم توانست پنج تروریست را در شهرستان الطارمیه به هلاکت برساند که این افراد برای انجام حملات تروریستی در بغداد طرح ریزی کرده بودند.

در این بیانیه آمده است: از جمله کشته شدگان داعش، یک نظامی و یک فرد اداری وابسته به این گروه در شمال بغداد و یک فرد رسانه‌ای وابسته به داعش در شهرستان فلوجه بود.

با وجود اینکه عراق در سال ۲۰۱۷ از پیروزی بر داعش خبر داد، اما همچنان گروهک‌های زیرزمینی داعش در برخی از مناطق کشور فعال هستند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: