۰

تفاوت موهیتو و لیموناد

دو نوع نوشیدنی مه در روزهای گرم سال حسابی می‌چسبد لیموناد و موهیتو است. اما علی رقم اینکه از تظر ظاهر این دو نوع نوشیدنی به هم شبیه هستند اما تفاوت‌هایی هم دارند. تفاوت موهیتو و لیموناد چیست؟ همراه ما باشید تا با این سوال پاسخ دهیم.
کد خبر: ۲۵۱۹۸۶
۱۲:۲۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

«شیعه نیوز»: دو نوع نوشیدنی مه در روزهای گرم سال حسابی می‌چسبد لیموناد و موهیتو است. اما علی رقم اینکه از تظر ظاهر این دو نوع نوشیدنی به هم شبیه هستند اما تفاوت‌هایی هم دارند. تفاوت موهیتو و لیموناد چیست؟ همراه ما باشید تا با این سوال پاسخ دهیم.

لیموناد چیست؟
لیموناد یک نوشیدنی با طعم لیمو است که به طور معمول از لیمو، آب و شکر ساخته می‌شود (پایه لیموناد می‌تواند آب هر میوه‌ای باشد اما حتما باید در آن از لیمو استفاده شده باشد مانند: لیموناد هندوانه، یا لیموناد توت فرنگی، لیموناد ساده و …) البته می‌توان لیموناد را با آب گازدار هم تهیه کرد.

موهیتو چیست؟
موهیتو نوعی نوشیدنی است که با مخلوط کردن آب گازدار، برگ نعناع، شکر و آبلیمو تهیه می‌شود. در دستور اصلی تهیه موهیتو در کوبا از نعناع اسپیکاتا استفاده می‌شود که در این کشور محبوبیت زیادی دارد.حالا که با لیموناد و موهیتو آشنا شدید، امیدوارم پاسخ تفاوت موهیتو و لیموناد را پیدا کرده باشید.

خواص آبلیمو چیست؟
آبلیمو سرشار از ویتامین C و پتاسیم است و از بیماری اسکوربوت جلوگیری می‌کند. قندها، پلی ساکارید، اسیدهای عالی، چربی، کاراتنوئیدها، ویتامین‌های A , B 1، B 2، B3، مواد معدنی، فلانوئیدها و لیمونوئیدها و اسانس از ترکیبات موجود در آبلیموست. مهم‌ترین اسیدهای عالی لیموترش اسیدسیتریک است که ۱۰ درصد آب لیمو را تشکیل می‌دهد و همچنین ۲ درصد سیترات کلسیم و پتاسیم در آب لیمو وجود دارد. لیموترش از خونریزی جلوگیری می‌کند، موجب افزایش مقاومت بدن می‌شود، از عفونت‌ها جلوگیری می‌کند و آنتی اکسیدان قوی دارد.

منبع : فودوتو

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: