۰

محاصره القاعده در مأرب

اخبار رسیده از جبهه مأرب حاکی از آن است که نیروهای مقاومت یمن به سمت گذرگاه شرقی این شهر و گذرگاه مرزی با عربستان سعودی در حرکت هستند.
کد خبر: ۲۵۱۹۱۶
۰۹:۰۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

گزارش «شیعه نیوز»، اخبار رسیده از جبهه مأرب حاکی از آن است که نیروهای مقاومت یمن به سمت گذرگاه شرقی این شهر و گذرگاه مرزی با عربستان سعودی در حرکت هستند.

 نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در حال پیشروی به سمت گذرگاه شرقی شهر مأرب و گذرگاه الودیعه واقع در مرزهای مشترک با عربستان سعودی هستند.

بر اساس این گزارش‌، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شده اند روستای رغوان را تحت محاصره خود درآورده و به سمت مناطق العلم الابیض و النضود واقع در شمال شرق مأرب حرکت کنند.

آنها گروه های مسلح و عناصر تشکیلات تروریستی القاعده در جبهه العلم را نیز تحت محاصره خود درآورده اند.

روز گذشته نیز محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از تداوم پیشروی این نیروها در جبهه مأرب خبر داد و گفت: پیشروی نیروهای مسلح یمن در مأرب ادامه دارد.

وی افزود: اگر کشورهای متجاوز با توقف جنگ در تمام جبهه‌ها موافقت کنند ما هم نبردها را متوقف خواهیم کرد. فرماندهان ائتلاف متجاوز در مأرب حضور دارند. ما نسبت به پیروزی در جنگ اطمینان داریم. کشورهای متجاوز خواستار توقف جنگ تنها در جبهه هایی هستند که در آنها شکست می خورند نه تمام جبهه ها.

همچنین، با نزدیک شدن نیروهای انصارالله یمن به شهر مأرب، ائتلاف متجاوز سعودی استحکامات دفاعی خود در این شهر مرکزی را دوبرابر کرده و نیروها و تجهیزات نظامی را از سایر مناطق یمن به سوی این شهر گسیل کرده است.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: